- 上個星期6去左燒烤
- 好好玩 有芝心包~仲有好多好多野食tim
- 唉,個陣走左去換3 所以食5到蛋糕t^t~
- 食完曬野我地就走左出去玩水
- 痴線+....推人地落海
- 不過我冇被人推 呵呵
- 都係濕左,比人用水潑........-.-
- 死牙佰旋...吃55吧
- crystal被人掉左落水2次
- 我有救你+
- 個d人推開我炸v________*
- 王之光個陣都有去
- 一話到佢走到超遠=[]=' 好嘢!
- 玩完曬之後11點幾
- 就一齊答bus反屋企
- 反到屋企超累v[]v....
- 冇啦
- cmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm***
|