天才表演好成功! 數學堂調咗位,同怡姨坐...好野! n_n 放學,去咗旺角搵賢賢 距仲請我飲野...多謝嗮! 之後,兩條友行路翻深水埗....超無聊~ 原來今日系中國嘅情人節 咁就祝我4個徒弟情人節快樂!
好開心... 去賢賢屋企玩~ 又去咗影大雄 跟住話去小學篤魚蛋=] 見到賢賢間學校影埋距相 同契仔談起小學d事 記得,以前同徒弟們會去偷睇自己中意嘅人d資料(果陣系做Prefect) 又記得好多好多嘅事 之後,叫埋徒弟仔出黎... 例牌去西⑨食冷麵 =] 著住對高踭鞋企系度....真系辛苦 臨走個陣,徒弟仔5記得攞本書 又跑去穩賢賢,跑到死下死下 又傾咗1陣... 都5明,由小學識到依家(3年)友誼都無變過 傾到嘉文,就唸起 菜包經典嘅1句----「老母,我地班有人中意你啊!」 徒弟仔真系陰公啊...
星期1就天才表演喇! 今日黎咗位新生,我地班終於多咗個男仔喇... 5明融融做乜會剪頭髮? 放學采排and排位,企系第2排第1個...(我頂! o(>﹏<)o 5要啊....) 阿媚距地跳得好勁啊~ d排都5知做咩,多野煩咗 就快到情人節喇! 點同距過好呢? 聽日又去探訪...唉~~~ 由這一分鐘,開始計起,春風秋雨間 限我對你以半年時間,慢慢的心淡
今日同學校嘅紅十會員去長洲1日遊... 朝早8點半去到中環地鐵站等d人! 見到旋and容2,就借咗容2份英文ws黎抄 等齊d人,我地就行去搭船... 鄭sir同d中1嘅new member系度等緊.... 原來我真系搭5到船,暈到死 o(>﹏<)o 搭咗咁耐,就暈足咁耐 (@﹏@)~ 到咗長洲,首先去沙灘『玩沙』 同阿禪玩踢水,褲都濕埋!!! 到咗食飯時間...我地成班去咗食車仔麵 好好食啊!o(≧v≦)o~~ 之後,就去行街街... 同阿禪買咗手繩...好靚啊~~~ 今次,去長洲玩得好開心... 下次再去玩過! \(^o^)/
今日⑤知搞咩.成個人好似癡咗線咁! 同條仔去奧海買筆... 期間,行錯咗好多路~~~唉... 我地塔地鐵去MK 撞叉距囖!兩條友系度游花園... 搭錯地鐵不但止,仲要5識路! 之後,去咗西⑨買鞋 無意中俾我見到『情侶手繩』 我地就夾份買咗距...1人1條O(∩_∩)O哈哈~ 好開心ar!