發夢的1日 上數學堂以為可以溫中文 點知,俾阿sir見到(好慘...) =( 距叫我收埋距,做數 but我無理距...繼續 點知無理頭叫咗我出去做...(我都5識做,頂) 阿哥都有份,俾我狂玩距 寫黑板通常都會有d白色嘅粉跌落黎~~~ 將距吹過阿哥果邊..."奶"嘢啦 最慘係距件校嬲,無啦啦多咗噠白色嘢-----係我嘅杰作 =] 算喇,阿哥...你會俾我玩死噶喇....^ ^
做翻fd,係件好事... Miss,我會同我嘅老友仔并肩作戰的...
系我5好.. 想5到.. 你把我的1切1切`` 遺忘了`` 也許..系我將自已睇得太過重要.. 其實..你早以把我忘了.. 原來`` 以為你不會忘了的.. 卻...原來`` 你比我還要善忘~ 你把我最后的幸福和希望.. 也.. 拿走了`` 也許`` 我真的有後悔過.. 可是.. 你5會俾機會我改過.. 那麼`.. 我們以後就永遠也不可能再一起.. 即使`` 我現在失聲痛哭`` 你也不在乎`` e+5會.. 以後5會`` 永遠都5會!! 就算``我有無存在..你也不會在乎!!! 總覺得`` 5戴眼鏡噶時候.. 前路..很糢糊.. 很辛苦`` 但系.. 有d野..糢糊1d.. 睇5清.. 其實 仲好`` 殘留下來的1仃點幸福.. 用眼淚沖洗舊傷痕.. 但你`` 不經意地`` 把我僅有的幸福也拿走了.. 殘留下來的傷口.. 留下了. 永遠不可磨滅的印記.. 不奢望你.. 會記得我`` 只盼望.. 不要拿走.. 你殘留下來的幸福!!
點解..?? 我地之間會變成甘..?? 系.. 你變左陌生...?? 定系距變得無情?? 或者.. 我變得→麻目??```? 我地↓ 原本系嘻嘻哈哈...玩埋一堆..咩野都講得.. 但是依+.. 我地都變曬..!! 我發覺.. 原來我有冇響你身邊..!! 你一樣都系甘開心!! 原來..你身邊有冇我...都 以經5重要..!! 心里有d 5舒服... 因為.. 1 日為友!!!`.,,.! 終身為友!!~~.. 可惜... 呢d 1切一切... 以經無得返轉頭啦..!! 以后.. 我5知點面對你..同距... 或者.. 一切噶錯..系我.. !! 我根本多餘!!.. 無義意...!! 再見,,!! 仍是→朋友..?? 我... 5想再夾響你地中間...!!
好努力甘過每1日`` 從那天起 ... 我就和過去1樣`` 變番以前甘`` 手放開.. 誰也沒有挽回`` 誰也沒有開口.. 只是.. 誰也清楚不可以再下去`` 心..e然會跳.. 日子..e然會過.. 只是..我們 以成陌路人.. 我..不可后悔 也..不想后悔`` 所有有他的記憶.. 我也會抹去 要失去的.. 始終都會失去`` 要忘記的.. 始終都會忘記`` 要懂得的.. 始終都會懂得`` 過去`` 不堪回首`` 要將那記憶``丟走! 其實` 沒話邊個無左邊個5得`` 只系`` 要將痛苦遺忘.. 才會得到真實的開心`` 要是`` 假裝1切`` 埋未自己.. 所得到的`` 只系痛~! 原來` 時間可以沖淡1切.. 只有丟走傷痛`` 才能活過來~! 擁有..失去~! 距地永遠都系兄弟`` 但系`` 距地永遠嘟5會.. 同時間出現~!!
超happy啊... 上Eng堂果陣 Miss講『chi feng』 聽到d度,我同S就開始發癲 將『chi feng』變成『癡瘋』 受害者當就係我後面果兩個人兄la 阿chi(癡)係吳建彬 阿feng(瘋)係何卓賢 十分合襯...^ ^ 大家以後見到距地就叫『chi feng』la... 放學,紅十慶功宴...阿嬋唱歌(咪嘴!) 鄭sir,你5好誤會啊! 陳奕銓5係搞我,係打我----請你用字清晰d...5該 聽日有電腦堂---真係開心 又可以玩嘢啦∼ 距離過年還有10日