您系度已經
♥♥``當回憶變成[傷痛] 當眼淚無法[閃躲]峩笑[臫巳]-永遠都[丆懂/珍惜]。
♥`﹎ " 婞諨 _____. 囄 `莪 , 很 → 遙遠 ˉ
♥`||時、間’為我證明⒈切
♥`閉 丄 雙 眼 徳 溡 後 、鍝 見 嘚 昰 袮 遛 丅恴 寂 漠\
 2009 年 3 月 17 日  星期二   雨天  


2009-03-17 : [倗苃籽.!]

放學收到徒弟仔(賢)電話...!
5想發生嘅事,終於黎喇...
徒弟仔,5好傷心..
沙田友5系路ga....!
距嘅理由5系理由..
咩成日5見,感情難維繫..!講野aR
如果你個心,系距度...理得你系非洲都可以維繫到...
徒弟仔咁中意你...你個衰仔...死喇.!

徒弟仔(燕)...
你認真d.喇.!
成日咁對徒弟仔(立)...
距5嬲你至奇aR...!
成日都系咁...
遲早玩出火..到時5好黎搵我喊aR..!


徒弟仔(賢)希望你情傷快好....!

初戀趣..熱戀醉..失戀傷..癡戀攰..苦戀可憐..單戀犯賤..!
愛情真系可以令人很痛兼很傷..


沒有了距,天空還是會這麼湛藍...
陽光還是這麼明媚...
星星依然會這麼閃亮..
何必還要在乎他呢.?
何必要想著過去呢.?
值得回憶的東西一定是最美的..
回憶之所以變成回憶...
是因為它代表的一切都結束....
珍惜現在擁有的一切...
在這個世界上,沒有誰離開誰就活不了的...!

出世時間:2009-03-17 07:35 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天  


2009-03-16 : [°×莓鈤嚸滴|◇]

又見到契女and徒弟仔...!
D.個星期真系好忙aR.!
勁多測驗...
聽日測綜人..
星期3測英文..
星期5Red Cross考升章筆試...
好多野要溫aR.!
上數學堂笑到肚痛....
發覺余慧中好搞GaG
翻咗學..同譚淑去九龍公園...
行嗮成嘅九公,都5知聽日寫乜好.?


考考你地...!

1.有隻雀仔點解要跌左落水4次先比水冲走???
2.綠豆跌落d沙會變左做咩???

出世時間:2009-03-16 07:58 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天  


[ 此日誌受密碼保護 ] : [◆苃誼の]

請輸入瀏覽密碼:  
出世時間:2009-03-15 09:35 PM
 2009 年 3 月 14 日  星期六   寒冷  


步操考試vs白色情人節 : [°×莓鈤嚸滴|◇]

今日系白色情人節,又系步操考試嘅日子..!
朝早翻去上加強,又1.次差d.遲到......
10點放學...!
都5知去邊到hea..?
好彩有aR妹陪我...=]
aR嬋aR周狂吹....
翻到學校..!
就見到aR Sir(鄭國樑),aR Head,瑜瑜,等等....
見到aR Sir好似仲緊張過我地...!
系學校操咗1.陣..!
就飛快咁去油麻地,,,我地嘅目的地系京士柏公園...!
真光對出嘅斜路,,,簡直系攞我命...
行上去超辛苦...=(
今日有好多團去考aR.!驚驚..
步考果陣,發覺同aR嬋,aR周好合拍...
超齊咁1.齊停...=](其實系操錯咗)
見到瑜瑜面黑..!好驚5得..=[
考完之後...等瑜瑜攞結果..!
等嘅期間見到彩虹aR.!好靚好靚..=]
我地翻到公園...!走去公園果陣,我地問點..?瑜瑜無出聲...
心唸,,d.衰咗喇...!唉...
期待已久......
全部都......pass咗.!=]
終於,可以宣誓兼升章喇...
星期5又考試...!


°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴
白色情人節....!大家要快樂aR.!
得不到的快樂 .. !
祗想某人.  天天都.快樂...!
心放不下..爱在悬崖...!
祗想,,,大聲同你講,,,我真系好中意你...!
明明掛住你...又要扮作1.點也不在乎的樣子...!
好辛苦aR...!
雙手5想再放...別要走....默默落淚為傷心低奏....!
明知道已不可能...但偏偏想為你再等....!

出世時間:2009-03-14 10:43 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 3 月 13 日  星期五   颱風  


2009-03-13 : [°×莓鈤嚸滴|◇]

黑色星期5又黎喇.!Oh My  God....
上電腦堂,aR Sir 今日教我地打blog
仲開咗新blog,叫我地去留言.!
加埋aR Sir  FaceB00k..! aR Sir好型啊.!
放學步操and睇閃避比賽..!
都5知做咩,,,勁大風..!吹到頭髮亂曬...討厭=[
我地班d.人好勁啊.!雖然輸咗...
但系我心中你地系贏咗..!贏得漂亮...=]


°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴ 

聽日死期到喇...!
步操考試系5可以Fail...!
我地之前操得咁辛苦...!
各位要努力aR!!!=]

°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴ 

聽日系白色情人節           
又要孤單咁過..! 唉....
不過D.4個月日日都系咁過..都慣咗..!
看著你的背影,我以無法占有...!
愛是痛苦....還是一種內疚....
曾和你...短暫過...轟烈過...這苦與愁
跟我別說再見...渴望明天再遇見.!
深愛的..然而害怕再沒來電!!
跟我別說再見...渴望無私再奉獻...!
再懷念...仍然沒法改變情緣...!
也許,,,離別未可以避免...

出世時間:2009-03-13 09:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]


v930415
暱稱: C.Miu Lu
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
"Time"
"遊戲"
好友名單
♀師父(彩)♂
♀華姐♂
建中 (ch2001)
♀徒弟仔(賢)♂
♀何卓♂
♀富富♂
べKONNIE³★、 (tss624614770)
♀L!ng穎♂
小柏 (pakhung23)
MaTT估神仔 (mattmat)
♀燕♂
♀Brother♂
♀L!ng♂
♀小米♂
♀琦♂
red-v-姐 (Yeungling)
~~~ (heyhey_jai)
【笨男孩】天 (lamloves)
♀aR周♂
♀美江♂
最新文章
2011-04-23
2011-04-22
2010-06-04
愛上一個不愛我的人
2010-05-20
文章分類
全部 (258)
[倗苃籽.!] (15)
[◆苃誼の] (19)
[°×莓鈤嚸滴|◇] (202)
[茴億禄.!] (21)
未分類 (1)
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 258
留言總數: 684
今日人氣: 6
累積人氣: 6585