2009-02-28 |
: [倗苃籽.!] |
琴晚發咗1個怪夢!
我轉校去咗"天主教南華中學"讀書...
1入門口,就見到校務處!
突然,有條友叫我入去攞校服
距俾咗件pk衫我~!(系黃色嘅)
跟住,攞咗件校服,我記得我講咗1句:『條裙好長啊,短d喇!』
之後,就.............醒咗!!!
我將d件事講俾徒弟聽,距話我第2次發d個夢喇!
1次比1次詳細...
5通d個夢系想話我知,我會轉去南華...
No!!!無可能的...
徒弟好好,請我食野~!
徒弟約你下次去食『河粉』....(記住5系普通嘅河粉)
我5想再辛苦落下!有d野,講清楚,會對大家都好d...
阿池你講過你系真心愛賢~!
就憑你d句,我決定退出...
我5想失去你d個好朋友
記得每次去街,我都好似系電燈膽...
你地系1齊真系好襯
我覺得我自己似系第3者
系度拆散你地
不過,由d.1刻開始我5會再覺得自己系電燈膽or第3者...
我會同賢分手~
阿池,其實賢中意嘅人5系我,而系你啊~!
我...
真心祝福你們:"永遠.快樂.!`
|
出世時間 :2009-02-28 08:49 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] |
2009-02-25 |
: [°×莓鈤嚸滴|◇] |
好正啊,今日!
有3堂課都5使上...(音樂&英文)
聽到sumsumli無翻學都好驚訝!!
距甚少5翻學,今日距竟然5翻好玩囖~!
好中意上電腦堂,阿sir好好笑啊=)
終於交到功課喇...(前果幾堂都交無到,俾阿sir話~!)
放咗學,就同阿嬋and錢穎去九龍公園嘅M記食野!
之後,距地陪我去銀行打薄....
又話要步操,去到公園人影都無只~~~
由於我太攰喇~!so睡咗系張凳度....
錢穎狂攞我手機打電話=_="
對5住,5好發火
知你發火,非同小可!!!
班草薯仔選舉已完,結果將於星期5晚公報...請大家留意!!!!
(瀏覽權只限好友) |
出世時間 :2009-02-25 07:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] |
2009-02-24 |
: [°×莓鈤嚸滴|◇] |
唉~!咁又過咗d.1日!
上體育堂,又打籃球...
第7,8堂就落咗去禮堂聽xxx講座(都5記得叫咩喇~! ^^)
期間同汶汶狂吱文姨&怡姨~!
之後,去玩掃地....
原來,阿娟好sexy ga!
翻上課室果陣,就同蘇鳳打交!
放學,俾阿娟同阿媚,,,狂彈我後面條帶~!
我要報仇!!!
唸住想同汶汶走的,但系距話要打羽毛球...
反正今日無野做,就跟咗去!!!
融融同汶汶都好衰啊~!學咗阿娟d野~~~
真系慘....
我同汶汶系趁距地打緊羽毛球嘅時候,玩偷影!!!嘻嘻嘻~
突然見到我親愛嘅阿hand,,,
俾阿hand話我多嘴...T^T"
賢賢無開手機,搞到我狂打俾距,最後都通咗!
Where are did you go?
|
出世時間 :2009-02-24 07:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 52 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|