身體檢查~! |
: [°×莓鈤嚸滴|◇] |
今日系身體檢查嘅好日子!!!
約咗阿嬋一起去...
點知去到九龍灣,阿嬋5識路啊~~
記得我對上1次去系小6,所以我5識路的~!
兩條友狂行...都系行錯(真失敗)
後來,老母and錢穎都黎埋~!
蓉2都5識去...so 就一齊去~!!!
去到xxxx中心....
見到文姨,琪姨,蘇鳳,yan,..............
我地坐底,等嗌名!
又要做問卷,,,(最討厭,百幾題~~~)
成個過程就系量身高體重,視力,最後見護士~走人....完喇!
身高:高咗0.1cm !(簡直無高過,幫我量果個人,仲話我高咗!)
體重:肥咗1.4gk!(中等喇!)
視力:ok的!
個護士叫我5使減肥,你體重尚算中等....增加1~2kg,無所謂,,,不過5好再肥喇!!!
錢穎好慘,俾人話距過肥...其實距都5系好肥啫!!!
搭地鐵果陣,我,阿嬋同錢穎討論緊港鐵彩虹站嘅鬼故!
阿嬋就話,校運會果日,彩虹站中間果條綫有開!
果陣大家都好驚.....
在大家半信半疑嘅時候,錢穎就話:不如去客務中心問下喇!
阿嬋5敢去,我同錢穎就去問...
原來果日中間果條綫系有開~!
無事發生.....
翻到深水,阿嬋話去食M記!
又有咁啱,得咁橋...見到翟詠欣同xxx(5記得叫咩名,sorry)|
咁又1日喇!!!
|
出世時間 :2009-02-23 05:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] |
2009 年 2 月 21 日 星期六 寒冷 |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 52 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|