您系度已經
♥♥``當回憶變成[傷痛] 當眼淚無法[閃躲]峩笑[臫巳]-永遠都[丆懂/珍惜]。
♥`﹎ " 婞諨 _____. 囄 `莪 , 很 → 遙遠 ˉ
♥`||時、間’為我證明⒈切
♥`閉 丄 雙 眼 徳 溡 後 、鍝 見 嘚 昰 袮 遛 丅恴 寂 漠\
 2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天  


身體檢查~! : [°×莓鈤嚸滴|◇]

今日系身體檢查嘅好日子!!!
約咗阿嬋一起去...
點知去到九龍灣,阿嬋5識路啊~~
記得我對上1次去系小6,所以我5識路的~!
兩條友狂行...都系行錯(真失敗)
後來,老母and錢穎都黎埋~!
蓉2都5識去...so 就一齊去~!!!
去到xxxx中心....
見到文姨,琪姨,蘇鳳,yan,..............
我地坐底,等嗌名!
又要做問卷,,,(最討厭,百幾題~~~)
成個過程就系量身高體重,視力,最後見護士~走人....完喇!
身高:高咗0.1cm !(簡直無高過,幫我量果個人,仲話我高咗!)
體重:肥咗1.4gk!(中等喇!)
視力:ok的!

個護士叫我5使減肥,你體重尚算中等....增加1~2kg,無所謂,,,不過5好再肥喇!!!
錢穎好慘,俾人話距過肥...其實距都5系好肥啫!!!
搭地鐵果陣,我,阿嬋錢穎討論緊港鐵彩虹站嘅鬼故!
阿嬋就話,校運會果日,彩虹站中間果條綫有開!
果陣大家都好驚.....
在大家半信半疑嘅時候,
錢穎就話:不如去客務中心問下喇!
阿嬋5敢去,我同錢穎就去問...
原來果日中間果條綫系有開~!
無事發生.....
翻到深水,
阿嬋話去食M記!
又有咁啱,得咁橋...見到
翟詠欣
同xxx(5記得叫咩名,sorry)|
咁又1日喇!!!

 

出世時間:2009-02-23 05:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天  


2009-02-22 : [°×莓鈤嚸滴|◇]

今日陪徒弟_賢去攞書!
距個fd都幾靚仔~又高

徒弟_燕&立黎咗...
距地拍住拖行街街,我同就做咗電燈膽!
最憎做電燈膽
行系距地後面,我又唸起5開心嘅野~!
5知點解突然唸起程仁貴
就問有冇見過程仁貴~!話距變得好xxx~!
算喇,距小學己經系咁ga 喇~~~
其實我d.1日系好5開心....
仲俾徒弟狂問某d野!~




在對街偷偷看你
兩顆心遙不可及
誰能給我愛的勇氣
告訴你我依然想著你
滿滿相思的情緒
眼看淚水要決堤
愛的故事 沒有了你
要如何才能忘記甜蜜回憶

真想大膽說愛你
提不起又怕放的太急
我愛的人 你怎麼忍心
轉身而去

真想大膽說愛你
怕只怕傷痕太過清晰
所以我不敢靠你太近
怕傷了你傷了自己

所以我不敢靠你太近
怕傷了你傷了自己

出世時間:2009-02-22 09:13 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 2 月 21 日  星期六   寒冷  


家長日,no happy!傷心 : [°×莓鈤嚸滴|◇]

討厭家長日!
紅十要當更,所以晨早翻去學校!
全日就系咁講『早晨』、『午安』、『再見』....
仲幫埋家教會派傳單!-_-|||
d風狂吹,凍到死{{{(>_<)}}}
阿哥好勁!全級99名,太叻喇!
到咗3點半,阿媽黎咗!
實在太驚喇!狂飲水~!
2科5合格~~o(>_<)o ~~
2個優點~~~
話我成日玩電腦5溫書!
上堂睡覺....... O__O"…
我認我成日玩電腦,但我無睡覺lo!
今日心情超差!o(︶︿︶)o唉~~
見完Miss,真系超想走!
眼淚狂流~!忍5住...
其實好5想笑,但又要當更...
只好強忍淚水,笑臉迎人!
但在中心并不開心!




全班排38名...

出世時間:2009-02-21 07:34 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 2 月 20 日  星期五   晴天  


2009-02-20 : [°×莓鈤嚸滴|◇]

今日俾『性感小紅唇』笑死~~~^_^~~~
放咗學去步操,本來系約咗徒弟行街街!
但系要5點先走得...
對5住啊!徒弟....
狂操,只手無咗知覺...
操完,就同周,潘,媚,老豆公園玩~!
超白癡...
聽日就攞成績表!唉...
紅十要當值,7點9要翻到去~!
嗚嗚嗚~~~


送首歌俾自己~~!

談情時太美妙 但是已經告別了
痛愛每天困擾 是沒法可預料

愛上你太奧妙 為甚要開這玩笑
看痛苦的破曉 伴著我的合照

*曾快樂曾相戀 曾擁抱吻著你
曾吵架曾生氣 如今一一記起
如果心仍不死 容許我 掛念你
明知道迷戀你 而可惜沒法擺脫別離 抱著空氣 *

說再見那暗示 現實要捨棄情意
但是我想你知 事實我很在意

REPEAT*

出世時間:2009-02-20 08:11 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 2 月 19 日  星期四   晴天  


嬲~~ +蠢 and 傻 !! : [◆苃誼の]

我5知..e+噶阿賢``..系米以后噶阿賢..??
我只系知道...我e+嬲阿賢同佢←(我噶好朋友)
我..好5明..~!! ??
點解..??
點解..次次都系距..??
阿賢次次都對距好..??
但..卻要俾我睇到..??

我個心好痛..!!

覺得..我對阿賢5夠好..!!
我好內疚..
但系..e+..我咩都還清啦~!!
你..一次過..hurt 我5次呀~!!
  我..
我真系..嬲..好嬲..好嬲你...同距..~!!
你..一直..系有留意距..而距..都中意你..你知道架..~!!

           但...

你同左我之後...你5會去..避開..距對你噶好..~!!
有噶時候...發覺...

      距..仲了解你多d..
      你..仲愛距多d....
      距..仲同你好傾d..
      你..對距..仲好過我..
      你..幫距..都..5幫我..!!
      你..對我好嘅果份..總系夾雜左距..

我..真系嬲..你同距都 5發覺..或者``~ 系件好事!!!!
我...嬲系因為...

  1: 你同距..超級好傾.. 我無企響你旁邊..因為..好似系我阻住你地甘..
  2: 你對距..好..在旁邊嘅我..只能..嘆氣..
  3:   你  ..竟然..甘輕易..講出一句..5中意米 分囖!!..果1刻..我真系..無野好講..!!
  4:   你  ..竟然..出手維護距..?? 為左距..擋住我!! ??
  5: ........真系唸5到..你緊距..多過緊我..!!

       原來...你..5系只對我好..
       而.....你..心裹面..仲有.
              距....

每1次..當我..feel 到..你對距好果陣..
我就..feel 到..我系..多餘 噶..

  我好傻..
明知..距中意你..我仲要同距分享..我擁有你嘅記憶..
   我甘講..5系..5當距系friend..而系..
果d..系我同阿賢之間嘅事..
   我5系5想同距分享..

      我..只系怕..

距擁有我同阿賢所有嘅回憶..
  有一日...阿賢..會將距當系我~``!!
    甘..我..就會變成距..
     距..都會變成我~!!

如果..得到嘅野..不管..付出多少努力..
     始終..仲會失去...
甘..我宁愿...從來都 無得到過~!!

我...真系嬲你地....你地..5覺..
  或者...真係件好事~!!!
  

算啦...過去左噶事...我5想再提..
   我...真系..傻...

出世時間:2009-02-19 06:32 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]


v930415
暱稱: C.Miu Lu
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
"Time"
"遊戲"
好友名單
♀嫻嫻♂
♀青蛙♂
べKONNIE³★、 (tss624614770)
♀aR周♂
♀S!3Ra♂
♀徒弟仔(燕)♂
~~~ (heyhey_jai)
♀美L!ng♂
♀Brother♂
♀MaGg!e ♂
♀小肥羊♂
♀aR曾♂
♀L!ng♂
♀Ck♂
♀徒弟仔(賢)♂
♀美江♂
♀Ka!奇♂
♀Y!ng♂
♀貞♂
周錦國 (KeVin1)
最新文章
2011-04-23
2011-04-22
2010-06-04
愛上一個不愛我的人
2010-05-20
文章分類
全部 (258)
[倗苃籽.!] (15)
[◆苃誼の] (19)
[°×莓鈤嚸滴|◇] (202)
[茴億禄.!] (21)
未分類 (1)
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 258
留言總數: 684
今日人氣: 16
累積人氣: 6595