您系度已經
♥♥``當回憶變成[傷痛] 當眼淚無法[閃躲]峩笑[臫巳]-永遠都[丆懂/珍惜]。
♥`﹎ " 婞諨 _____. 囄 `莪 , 很 → 遙遠 ˉ
♥`||時、間’為我證明⒈切
♥`閉 丄 雙 眼 徳 溡 後 、鍝 見 嘚 昰 袮 遛 丅恴 寂 漠\
 2009 年 3 月 6 日  星期五   雨天  


2009-03-06 : [°×莓鈤嚸滴|◇]

朝早放學又遇到徒弟仔vs契女.!
距地話聽日去街街...
但系聽日又要Comm Care =(
無得去...唉~!
周會好好笑 =]
屈咗余俊傑$5(上數學堂死叫距捐錢.!)
放咗學..又步操...
阿君又黎幫我地操喇.!
今日將所以要考試嘅野,全部教嗮.!
下星期6就考步操試喇..好驚~~~

不能忘記某人.!
或者,真系太過中意距~!
可惜,距5知道..
每次同人傾計
都會講有關你的消息..!
能有1.次機會嗎?


°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴

難耐  (改編: 鄧麗欣 - 冷靜)


掛念當天一笑 天空也閃耀
愛情怎麼總要考這個驗
默默哀傷怎算 哭聲了不斷
那寒風吹過 未會完

纏綿後 卻不夠
但求幸福不斷有
晚風吹起 沒理由
我竟哭泣 等你約會至今

*無法停留遠去浮遊的風箏都變舊
我痴情而想不停回憶風吹的那日
無奈你還在對岸愛海 怎戀愛
還在 默默抹乾 眼內 (我在 獨自構想 你在)

難以忘情你卻移情 孤單觀賞晚星
心酸刺鼻如病症
流星跌落 你有否反應
怨天 怨命 不應 (你可 有日 轉性) *

離別後 我失救
夕陽下天色亦昏暗
你可不可伴我行
那天哭泣只怪你又要走

rep *()

無法停留遠去浮遊的風箏都變舊
我痴情而想不停回憶風吹的那日
遺下我凝視對岸愛海 很感慨
無奈 寂寞令我難耐

難以忘情你卻移情 孤單觀賞晚星
想起昨日曾任性
如果斷掉線 把風箏放
遠飛 乃是 天性

以後不懂歡笑 星星缺閃耀
我們的悲傷 永未完



 

出世時間:2009-03-06 10:15 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 3 月 5 日  星期四   雨天  


下雨天..我會想起你.!`傷心 : [茴億禄.!]

無無聊聊又過1.日!
上普通話堂既然睇埋嗮董爺果個時代嘅戲...
我同汶汶都就快悶爆~!
個天終於落雨!太開心喇.!
放學同錢穎在雨中[漫步].!
去到地鐵站,兩個都變咗
"落湯雞"

.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴


下雨嘅時候.!` 
    感覺好特別`` 
       有1種..
思念某個人嘅感覺`.!
 


  下雨天.!` 
   你曾經..
陪我走了..`
1段又1段嘅路.!




我.`! 
    好喜歡下雨.!`
因為.. 
  下雨過後`.!
你總會..陪我1起看彩虹..




下雨嘅時候..
   兲空就好像在喊`.!
感覺周圍好傷感`.. 
      頓時..
我想起了和你爭吵的記憶"




天..下着雨時` 
   好想好想和你1起.!
漫步``!. 
   可是`.
周圍什麼也看不清..!` 
     有種..
會失去你個感覺.~!
 


   我也喜歡..淋雨`.!
每1次.!下雨嘅時候.! 
     和你在1起..
我也走出傘外`.
       這樣`..
你就不知我臉上嘅係雨.. 
   定係淚.`! ?



可是`.! 
     我以為..
你會和我永遠在1起..
你卻告訴我.. 
   你永遠都不會再和我1起..
 





                                                今天..也下雨了..走在同1條路上.!`想着同1.個人.! 




                                                                                           下雨天..我會想起你.!`      

出世時間:2009-03-05 08:52 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 3 月 4 日  星期三   陰晴不定  


2009-03-04 : [°×莓鈤嚸滴|◇]

好慘啊!無啦啦整襯只腳...=[
體育堂玩掃地(即曲棍球)
同B班比賽...
我做睇門口(即守門員)
齋企5使郁...!=]
阿周,錢穎,阿娟汶汶就進攻...!
最後,我地贏咗..good~!
步行籌款,籌得$146.7  ^ ^
上數學堂,狂叫人捐錢...
真系好多謝各位~!O(∩_∩)O


契弟(胡亮源)生日快樂~!=]

 °.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴

改編自 [鄧麗欣-你好嗎]

日日亦見面麼
你對我感覺 只得這麼 
妒忌著你在交往 我被你拋低過
心癢 為了戀愛什麼也做過
用過一切願相愛結果
難道這一生白過[難道只可傷害我] 

#我已經失去方向 夢想跟你戀上 
我想跟你說清楚 不需再避我
未會想知清楚 可否結果
無緣和你浪漫地拍拖 單愛戀的我
你在離場後那日 想我 [請找我]#

犯賤是有罪嗎

我對你好 都真不算差
獨自在晚上牽掛 你又會清楚嗎
很慣 讓我一次又一次習慣
被你傷透扮出愉快嗎
難道哭泣 不累嗎
rep #[ ]

你與他失去感覺 可否請你找我
我會專一的跟你 一起去渡過

願你我終於可 開花結果
隨時和你一生的拍拖 相愛中的我

有日完全是那樣 都不錯


°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴





出世時間:2009-03-04 06:52 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 3 月 3 日  星期二   晴天  


2009-03-03 : [°×莓鈤嚸滴|◇]

科學測驗,有好多5識啊!
哈哈哈~~~
有好多人贊助我步行...
多謝各位!!! =]
放學打閃避球!
d人好勁啊...
都5知汶汶做咩----好似好5開心!
借咗個膊頭俾距!
家政堂激死喇!
5該!學校換下d電腦la !
年紀都有咁上下,就死ga喇~!
上數學堂超好笑
我同王祖琦&余慧中,狂玩張富盈
李漢聲行前d~
狂叫距死開!
某人作嘅歌好搞啊!

阿娟,你5好5開心啊!
我實支持你ga...



看見你嘅背影,令我唸起以前的回憶!
忘記你為何這麼難...

 

出世時間:2009-03-03 08:47 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ]
 2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天  


友情→ 360℃ 大改變 : [◆苃誼の]

朝早見到徒弟_燕and契女....
好耐無見過契女!
系地鐵又見到親愛嘅阿hand !!!
好開心~!^ ^


°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴

點解..??
我地之間會變成甘..??
或者系我做錯咗某d野!
無論之後變成點..我今日都要講~!
本來我地4個系好好嘅朋友
有咩事,我地都會系1齊
但自從xxx加入後....
我地開始變喇!
變得越來越陌生
5通我地嘅友誼就咁結束
今日英文堂分組
我真系以為系我地4個一組!
但系,我唸錯喇!
我1直認為你地系我最好嘅朋友
到咗今日,我先知原來5系啊!
你地已經5當我系喇...
自己成日唸朋友嘅定義系咩??
我答到喇!
朋友嘅定義就系同甘共苦,會系身邊支持你....
d人話1 日為友!!!`.,,.! 終身為友!!~~..
不,真系咁ga咩!



出世時間:2009-03-02 07:40 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]


v930415
暱稱: C.Miu Lu
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
"Time"
"遊戲"
好友名單
♀包包♂
~~~ (heyhey_jai)
♀淇♂
♀Ck♂
♀貞♂
Tom Ip (peterzacs)
【笨男孩】天 (lamloves)
♀S!3Ra♂
♀徒弟仔(燕)♂
♀小肥羊♂
♀美江♂
小柏 (pakhung23)
♀燕♂
♀Brother♂
♀華姐♂
♀富富♂
♀瑜♂
MaTT估神仔 (mattmat)
♀L!ng穎♂
♀美L!ng♂
最新文章
2011-04-23
2011-04-22
2010-06-04
愛上一個不愛我的人
2010-05-20
文章分類
全部 (258)
[倗苃籽.!] (15)
[◆苃誼の] (19)
[°×莓鈤嚸滴|◇] (202)
[茴億禄.!] (21)
未分類 (1)
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 258
留言總數: 684
今日人氣: 21
累積人氣: 6600