朝早放學又遇到徒弟仔vs契女.! 距地話聽日去街街... 但系聽日又要Comm Care =( 無得去...唉~! 周會好好笑 =] 屈咗余俊傑$5(上數學堂死叫距捐錢.!) 放咗學..又步操... 阿君又黎幫我地操喇.! 今日將所以要考試嘅野,全部教嗮.! 下星期6就考步操試喇..好驚~~~ 不能忘記某人.! 或者,真系太過中意距~! 可惜,距5知道.. 每次同人傾計 都會講有關你的消息..! 能有1.次機會嗎? °.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴ 難耐 (改編: 鄧麗欣 - 冷靜) 掛念當天一笑 天空也閃耀 愛情怎麼總要考這個驗 默默哀傷怎算 哭聲了不斷 那寒風吹過 未會完 纏綿後 卻不夠 但求幸福不斷有 晚風吹起 沒理由 我竟哭泣 等你約會至今 *無法停留遠去浮遊的風箏都變舊 我痴情而想不停回憶風吹的那日 無奈你還在對岸愛海 怎戀愛 還在 默默抹乾 眼內 (我在 獨自構想 你在) 難以忘情你卻移情 孤單觀賞晚星 心酸刺鼻如病症 流星跌落 你有否反應 怨天 怨命 不應 (你可 有日 轉性) * 離別後 我失救 夕陽下天色亦昏暗 你可不可伴我行 那天哭泣只怪你又要走 rep *() 無法停留遠去浮遊的風箏都變舊 我痴情而想不停回憶風吹的那日 遺下我凝視對岸愛海 很感慨 無奈 寂寞令我難耐 難以忘情你卻移情 孤單觀賞晚星 想起昨日曾任性 如果斷掉線 把風箏放 遠飛 乃是 天性 以後不懂歡笑 星星缺閃耀 我們的悲傷 永未完
無無聊聊又過1.日! 上普通話堂既然睇埋嗮董爺果個時代嘅戲... 我同汶汶都就快悶爆~! 個天終於落雨!太開心喇.! 放學同錢穎在雨中[漫步].! 去到地鐵站,兩個都變咗"落湯雞" .·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴ 下雨嘅時候.!` 感覺好特別`` 有1種.. 思念某個人嘅感覺`.! 下雨天.!` 你曾經.. 陪我走了..` 1段又1段嘅路.! 我.`! 好喜歡下雨.!` 因為.. 下雨過後`.! 你總會..陪我1起看彩虹.. 下雨嘅時候.. 兲空就好像在喊`.! 感覺周圍好傷感`.. 頓時.. 我想起了和你爭吵的記憶" 天..下着雨時` 好想好想和你1起.! 漫步``!. 可是`. 周圍什麼也看不清..!` 有種.. 會失去你個感覺.~! 我也喜歡..淋雨`.! 每1次.!下雨嘅時候.! 和你在1起.. 我也走出傘外`. 這樣`.. 你就不知我臉上嘅係雨.. 定係淚.`! ? 可是`.! 我以為.. 你會和我永遠在1起.. 你卻告訴我.. 你永遠都不會再和我1起.. 今天..也下雨了..走在同1條路上.!`想着同1.個人.! 下雨天..我會想起你.!`
好慘啊!無啦啦整襯只腳...=[ 體育堂玩掃地(即曲棍球) 同B班比賽... 我做睇門口(即守門員) 齋企5使郁...!=] 阿周,錢穎,阿娟同汶汶就進攻...! 最後,我地贏咗..good~! 步行籌款,籌得$146.7 ^ ^ 上數學堂,狂叫人捐錢... 真系好多謝各位~!O(∩_∩)O 契弟(胡亮源)生日快樂~!=] °.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴ 改編自 [鄧麗欣-你好嗎] 日日亦見面麼 你對我感覺 只得這麼 妒忌著你在交往 我被你拋低過 心癢 為了戀愛什麼也做過 用過一切願相愛結果 難道這一生白過[難道只可傷害我] #我已經失去方向 夢想跟你戀上 我想跟你說清楚 不需再避我 未會想知清楚 可否結果 無緣和你浪漫地拍拖 單愛戀的我 你在離場後那日 想我 [請找我]# 犯賤是有罪嗎 我對你好 都真不算差 獨自在晚上牽掛 你又會清楚嗎 很慣 讓我一次又一次習慣 被你傷透扮出愉快嗎 難道哭泣 不累嗎 rep #[ ] 你與他失去感覺 可否請你找我 我會專一的跟你 一起去渡過 願你我終於可 開花結果 隨時和你一生的拍拖 相愛中的我 有日完全是那樣 都不錯 °.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴
科學測驗,有好多5識啊! 哈哈哈~~~ 有好多人贊助我步行... 多謝各位!!! =] 放學打閃避球! d人好勁啊... 都5知汶汶做咩----好似好5開心! 借咗個膊頭俾距! 家政堂激死喇! 5該!學校換下d電腦la ! 年紀都有咁上下,就死ga喇~! 上數學堂超好笑 我同王祖琦&余慧中,狂玩張富盈 叫李漢聲行前d~ 盈狂叫距死開! 某人作嘅歌好搞啊! 阿娟,你5好5開心啊! 我實支持你ga... 看見你嘅背影,令我唸起以前的回憶! 忘記你為何這麼難...
朝早見到徒弟_燕and契女.... 好耐無見過契女! 系地鐵又見到親愛嘅阿hand !!! 好開心~!^ ^ °.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴ 點解..?? 我地之間會變成甘..?? 或者系我做錯咗某d野! 無論之後變成點..我今日都要講~! 本來我地4個系好好嘅朋友 有咩事,我地都會系1齊 但自從xxx加入後.... 我地開始變喇! 變得越來越陌生 5通我地嘅友誼就咁結束 今日英文堂分組 我真系以為系我地4個一組! 但系,我唸錯喇! 我1直認為你地系我最好嘅朋友 到咗今日,我先知原來5系啊! 你地已經5當我系喇... 自己成日唸朋友嘅定義系咩?? 我答到喇! 朋友嘅定義就系同甘共苦,會系身邊支持你.... d人話1 日為友!!!`.,,.! 終身為友!!~~.. 不,真系咁ga咩!