今日家政整曲奇餅... 好好食... group play竟然5記得d臺詞...失敗 數學勁5開心...仲喊咗.... 衰人中中...依家5理你喇.!! 放學...要整水火箭... 去咗M記整....見到翠怡... 整完...就去買校服.. 無人陪...唉..唉..唉.. 生平就失敗的就是今次... 又旺角→油麻地→太子...游咗勁耐... 攰到死下死下...! 5祭啊...嗚嗚嗚~~~
聽日就Group Play喇.!好驚... 翻學跟咗家姐去距屋企編劇本.... 點知距部腦開5到份野... 又要down個5知叫乜嘅野... 等咗好耐... 整好嗮之後...那那聲走翻學校... 攰死喇.! 排咗1陣...俾人嗌 我地就去咗7仔排...! 希望聽日成功...!!! 數學堂阿sir無翻... 凌以德黎代堂...! 要做份5知咩野.! 都5識做...so就抄阿wing 好期待聽日嘅黎臨... 聽日阿嬋生日.! Happy Birthday 阿嬋.!!!
今日去做專題..! 約咗全組人系九龍塘等.! 我就約咗阿妹1齊去... 我地而為d.人無咁早.. 點知最早嘅人系天寶... 我地排第2咋.! 天寶12點半就系九龍塘等....太早喇.! 最遲嘅系家姐... 等齊人...就去又一城食野先.! 我地邊食邊做專題... 傾完....就要唸唸我地嘅水火箭... 天寶帶咗兩個樽出黎..! 原來我地系未買卡紙... 又5知邊度有文具鋪...! So...就要等到影完相先整喇.! 下一站就系去中環嘅立法會影相...! 影完...又去佐敦買卡紙 之後去咗1間M記... 點知見到王祖... 當我地整完所有野,已經系5點幾了.! 徒弟打黎..問我系邊... 徒弟系MK...so要去搵距喇.! 去到MK...買咗只野俾中中做生日禮物... 行到勁攰...翻咗SSP食飯...! 同徒弟仔撐抬腳.... 今日...好攰....!!!! 1.5.07...難忘嘅1天.!
今日系全方位活動日... 我地級去葵涌劇院第1個名為昆蟲世界的東西.! 同蘇鳳,譚淑1齊 原來,蘇鳳大過我的.. 以後,距就系我家姐...譚淑系阿妹... 我就中間...=) 去到果度...家姐5舒服...! 勁擔心距啊.! 等齊人後...我地就入去... 好開心...家姐(華),中中,富富系我後面坐....=] 中中系咁問我幾時俾禮物距...= =" d.嘅昆蟲世界都幾好睇... 不過,有少少無聊... 聽日,去做專題... 好期待啊.!=]
今日科學堂...水火箭比賽 阿Sir俾咗20分鐘整 前日整嘅水火箭...俾我整爛咗 對5住....我無心Ga.! 我地上到天臺... 第1次試飛得5遠 第2次好遠... 第3次超遠... 超好彩,5知邊組差少少就遠過我地...! 驚驚... 贏咗我地.. 但系只水火箭就爛咗... 數學測驗 掛住訓覺...無做過.! 臨交卷個幾個分鐘先至做... 其實我無唸過做份卷 當我訓得好開心嘅時候 中中勁大力拍張擡 咁我就醒咗... d.個星期好忙 星期5專題 星期6練英文話劇...