放學...就整水火箭 本來想系班房整... 但系女童軍有用.... so...落咗canteen...! 整完我地嘅流線型水火箭後..! 我地見無聊就玩真心話... 用水樽轉到邊個,果個就要答其他人嘅問題... 都5知今日好彩定黑仔... 次次都系我... d問題超難答 真系想死.! 同天寶,蘇鳳,譚淑,劉麗... 傾計傾到5點... 原來講嗮所有野講出黎...心會舒服d... 朋友5難求...但有幾多個會系真心.? 今日...我就搵到我真正嘅朋友...! 希望...以後我地要各散東西嘅時候... 你地還記得我...!!! 系麗澤第2年...第1次傾得咁放.! 5會忘記4.28
又系新嘅1日... 今日好眼訓.. 系極度眼訓之下...聽住Miss...阿sir講課... 真系好辛苦...! 體育堂... 同中中...富富...1齊.! 兩條友仔變態Ga.! 系咁扯人地件衫... 我終於搞清我地3個嘅關係.! 富富系我大婆...中中系2婆... 中中送咗只Qoo兒俾我....0 (^ _ ^) 0 數學堂... 天寶又再大展歌喉喇... 真系想頒個走音大獎俾距... 我只耳仔好快就死得... 朝早...見到方夢and徒弟仔_燕.! 但系...無同距地say hi 我地系5系要因為果個誤會... 而互相5理對方... 我同徒弟仔_賢都5想咁啊.! 我地4個做咗fd.3年.... 我知你地想幫我... 想系我生日果日叫埋xxx1齊慶祝 但系我同距今本就5識... 我都知你地等咗我4個字... 但我都無出現... 咁我同你地講聲Sorry.! 生日本應好開心... 但系我同5到最好嘅朋友1齊過... 我好想系果日聽到你地同我講聲生日快樂.... 就果晚系msn等咗你地好耐... 我以為你地會同我講ga.. 點知...你地無 記得我許愿果1刻... 我只系想我地4個嘅友誼能咁長長久久... 能實現嗎.???
翻加強無遲到...好叻啊=) 天又落雨喇.! 本來可以去買校服Ge... 但系,阿媽無俾錢我..=[ 徒弟,今日宣誓...! 距好慘啊.!淋雨翻屋企...小心病啊... 之後,徒弟黎咗... 我地就去食野.! 魚蛋...墨魚丸...雞蛋仔...仲有我最中意嘅查字典...=] 食飽飽.... 原來徒弟,距有咗啊.!=P 仲遺傳咗距嘅"BB"手... 好得意啊.! 蘇鳳打俾我.. 講咗d..某某人嘅野俾我知.! 但系,我竟然咁答距:"距嘅野我5想知...亦都5關我事.!" 如果系前幾嘅月嘅我,1定會追問落去... 覺得自己好傻...明知距5中意自己...都愿意繼續去等.... 正白癡...
今日...英文有話劇... 阿崇距地演得好搞笑啊.! 天寶做咗豬肉佬...=) 數學堂...好慘啊.! 富富同中中都離開我喇.!=[ 5祭啊...嗚嗚嗚~~~ 科學玩水火箭... 何卓賢飛咗只樽出去....好大力啊!!! 分組...就同蘇鳳,譚淑,劉麗,天寶.... 放學...徒弟打黎話要攞鞋.... 咁啱要陪蘇鳳去買墨... 俾徒弟狂吹.... 距又5知人地行路系要"龜速"..! 去到SSB...我地就向我屋企進發... 點知俾我見到陳某人(d個人,我實在太討厭距喇...!) 時運高,咩都睇5到...! 估5到我對鞋..徒弟會啱到無得再啱.... 跟住就陪距去改褲.... 之後去食雞蛋仔....好好味=] 聽日要翻加強....=[ 又5可以訓晏d.喇...!
朝早,翻黎見到阿hand.... 個天玩野ge... 人地無帶遮,距就落雨 有帶遮就5落...衰到死..! 天寶無翻...上數學堂慘喇...! 無咗距同我傾計....原來系好好好好悶~~~~ 阿sir又調位...不過無調我地... 調咗B班部分人.... 富富坐系我後面....太好喇.! 中中離我都好近.! 中文堂Miss閻無翻.! Miss黎嚟代堂....可以調位坐...^ ^ 放學...見到中中同富富.... 同中中Kiss啊.! 無奈死喇...! 俾蘇鳳追殺...! 今日差d無命...!~(T 0 T)~ 太恐怖喇.....!