今日下午同契仔,契女,徒弟仔... 去奧海and than石灘~~~ 係奧海,我地見到孫耀威!!!XD 衰人,遮住咗... 系石灘,契仔同契女好衰羅~~~>.< 5俾我影相!!!嬲死距地...(哼~~~) 好彩,徒弟仔肯俾我影距背面...(都好啊!) 徒弟仔嘅背影... 收到阿哥電話... 距要我送聖誕禮物俾距啊~~~T^T 又5話俾我知,你中意咩? 鬼知送咩俾你啊...=_= 激死我啊!!! 不過,都要多謝你送咗只裱俾我...^。^ 多謝----阿哥!
今日,好high~~~ 我第1次撞車... 心情實在太興奮! 本來系搭緊巴士去佐噋... 點知架巴士撞咗去架的士到~~~ 生平第1次撞車! 太美好啦~ 除咗撞車...今日真係我大喜日子~ 去咗紅十嘅探訪工作~~~ 原來d老人家好慘啊!!! 我都5知點講-----所以5講!!! 22號翻大陸----阿爺生日啊!!! 祝阿爺生日快樂啊....!
好野∼考完試啦!(I am very happy∼∼∼) 放咗學,去奧海城睇戲...(戲名----吸血新世紀) 套戲都幾ok架!(真ga∼∼∼) 本來,我地系好開心甘去睇啦! 點知有幾個阿叉,做咗一d令我地想嘔嘅動作------飛吻∼∼∼ 我地超無奈=o=" 睇完戲後... 我地去咗海富玩 影咗勁多相∼∼∼ 呵呵呵∼! 開心完後... 痛苦就黎臨啦!(救命啊!) 一袋二袋嘅野...攞得我勁辛苦∼∼∼ 好彩仲有奇幫我..... 多謝曬∼∼∼ 希望,d菠蘿腸仔會好食啦∼(好驚會無人食啊∼!T^T)