2009-04-05 |
: [°×莓鈤嚸滴|◇] |
今日玩得好開心.!:D
下午同方夢慶祝生日...!
去咗1.個我地好耐無去的地方----石灘.!
去到,見到好多人釣魚..!
方夢話,黎石灘好有FeeL..!
我都覺啊.!
之前系度寫咗好多野...
突然,見到其中1.舊石寫住"坤耀"..
我地系度唸系邊個寫...=]
離開石灘,方夢話想去吉野家食野..
我地4人就好開心咁去喇...!
依家先知,方夢系好中意食牛肉的..=]
食完,我地就討論我生日去邊喇.!
不過,我生日果日方夢同燕都要翻學...
失望!nG,,=[
之後,話去唱K,,,點知唱K都要等半年...
個個都野做,特別系燕..我講咁多日..距日日就5得...激死喇..!
最後揀咗暑假...
好野,仲有3日就翻三水...=)


>>>糖糖 >>>同徒弟_賢1人1條

|
出世時間 :2009-04-05 08:34 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 52 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|