2009-03-12 |
: [°×莓鈤嚸滴|◇] |
真悲哀aR.!
聽日又黎.!=[
放學步操...
瑜瑜同我地講:要將套[U]燙直...考試果日,將d陰夾好,5準遮眼~!
死喇.!我d.陰點算,,,好呢.?
星期6可以著[U]...!5使換黎換去.!
6點先由學校翻屋企.!
見到美慧Miss...!
我,aR嬋同aR周同Miss講起校服d野.!
我地叫Miss同學校反映換校服...!
Miss話,其實學校有傾過,但系最終但無咗件事..!(失望Ing...)
見到"距"系度打籃球.!型啊.!
男仔打籃球系好型ga.!
°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴ ☆.·°.·°∴°.·°∴
分手後的那一天..變得動栢驚心.!
回憶記起相識時...刻骨銘心.!
驚恐受傷的心~~常持續陌生..!
親嘴的溫柔,,想起使我內疚..!
過去與你徘徊街中變沉默....!
決定要講分手的你...
別再讓我,,,沉迷於你懷裡
當天都不再愛...就放開..!
但是現在仍天真相信...!
或許,,,你心中想我...!
掛念你是我,,,最終我知道~!
心---就算開,,
從前甜蜜感覺...沒法被忘掉...
傷心再一次以後....失望透...
幾天後先想真....是我白費心機...
離開我去跟他人....傷得我很.....!
|
出世時間 :2009-03-12 09:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] |
2009 年 3 月 11 日 星期三 暴雨 |

2009-03-07 |
: [°×莓鈤嚸滴|◇] |
翻加強,差d遲到(其實系好想遲到ga.!)
系地鐵站果陣,見到吳健彬~!
當初選擇參加加強,系錯事...=[
好難先捱到放學...!
本來想去買書,但系未開...(真失敗)
就翻SSB.!
點知阿娟打黎話,距地放...
成班就去咗 "uncle4" 食飯
食完後,我地去洗手間..
突然,見到李潔心老師...!
之後,我,阿周同阿嬋就去Comm Care
今日凈系探訪1個咋.!超開心...
探到4點幾,就去咗M記食野.!
突然,契女打黎話,系7仔等我.!
原來,我今日約咗距地啊~!差d5記得...
去到7仔,距地竟然研究食邊只雪糕...好0嘴
買完and食完後,就去富昌蕩千秋..!!!
契女,你聽日去長洲玩,記得我嘅手信啊~!
多謝,徒弟們and契女幫我..!=]
|
出世時間 :2009-03-07 07:59 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 52 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|