Today...I'm so sad.! because,科學5合格...我5要抄啊.!嗚嗚嗚~~~ 數學測驗...又5合格...點解今日咁多5合格... 十分失敗!!!俾我自閉...算啦.! 數學堂 本來訓得好開心.. 最衰阿sir... 放學...練choir... 好無聊啊.! 系啦.!翻學又見到 6D"超級美女"-----MIss哨牙(為咗保障d位人士...5打全名.!!!) 見襯距都黑仔啊.!
加強最後1堂.! 終於上完喇.!!!! 星期6..終於可以訓晏d.喇.! 翻到SSP...去咗媽媽度食野..! 見到阿公系度.!(不過...無叫距.!我十分討厭距.!!!) 跟住...徒弟打黎...叫我去圖書館做功課 去到CSW 做到12點幾.. 阿周打黎...(今日...手機好忙) 問我去5去MK 見同徒弟無野做就應承咗.. 見到距地後..(吳麗&阿娟&阿周) 5條友行去花園街食野 好無聊.. 之後...去西九打籃球 點知見到徒弟(立) 距勁驚訝見到我.. 同距1.齊嘅時間 仲有好少...
音樂考試... 幾驚會考到我啊.!!! 數學測驗.! 5多識...點算? d.人好衰啊.! 又5帶計算機.. 翻咗學...成班high大咗.. 5知點解..覺得今日.. 好悲傷.. 陽光照射系班房.. 有種分離嘅感覺.. 仲有5系好多嘅時間.. 就要考試.! 大家要+油.. 今日...王sir教埋我地嘅最後1堂綜人.. 好5捨得啊.! 唉... 俾阿sir改名.."陸叔苗" 真系慘...
家政堂整蛋糕...! 5記得買材料...搞到要問人攞..失敗! 不過..到整得幾好食啊...! 科學堂...去劏牛眼.... 初先覺得好核突... 但系...睇落又5系啊.! 幾好玩啊.! d.人系甘大嗌... 我地組將只牛眼解剖.. 中文堂玩作詩... 童年 童年的定義是甚麼? 是花花世界? 還是冷清的冬天? 童年的定義是甚麼? 是珍貴的回憶? 還是憂傷的噩夢? 童年的定義是甚麼? 是像小鳥一樣自由飛翔? 還是像白雲一樣純潔? 童年的定義是甚麼? 是像時間一樣飛快流逝? 還是想雪糕一樣快速融掉? 童年,對於我來說 是如此的歡樂! d.首就系我作嘅詩喇.! 放學..要去choir d.排好忙啊.!!!
今朝系地鐵發生1件勁0嘅事... 話說系太子...有1個細路入咗黎.. 距系我後面.. 條友無啦啦同我講要..我送書包果只史迪仔俾距... 我梗系5會俾距喇.! 距仲講..你送咗俾我先...我遲d.俾翻你拉..! 你就想... 條友d..癡線ga.! 出左地鐵... 今日系便服日... 有ok多人著翻黎...!!! 阿妹話劇好野啊.!!! 睇到我地0曬嘴...! 四川8級大地震... 今日就系1周年.. 大家默哀1分鐘...!