端午節... 下午同家姐行街... 天又落雨...成日落雨... 今晚出咗去食飯.. 同公公,表哥,舅父,舅母... 勁無聊...食完閃人...! 1日假期,咁快就完.. 今日見到阿珊(小學嘅余x珊) 好耐無見距喇.!
綜人測驗.. 都ok喇.! 琴晚溫到12點幾 中文測驗.. 問答有d.5記得 失敗... 放學choir 得果6條友 其他人數學要測驗... 見到鄺生.. 我5使唱,齋笑就得啦.! 臨走先黎落雨...5通連個天都想我淋雨? 偏偏我就無帶遮... 阿融好好..借咗距把遮俾我同阿嬋 不過,都要淋... 件衫濕咗.... 無啦無啦..!=[
英文group play 吳麗你死得好慘啊.! 我地會為你默哀.. 當阿曾同珊珊撒野嘅時候... 吳麗墓碑意外地跌咗... 上科學堂凍死咗... 下午,上咗602做實驗評估 玩放火(開本生燈) 駁電路 中文聆聽,寫到手軟..攞命...! 聽日讀本喇..!加油...狂背 放學,同嬋系班房...... 太懷念以前啦...
終於考咗音樂啦.! 今日驚死我啦... 中史測驗... 又好多都5識啊... 點算啊???? 電腦堂... 真系好想講"學校d電腦,仲老過...我阿爺" 家政,我合格.. 超開心..第一次合格!!! 放學choir 又要唱多首.. 難聽到死.. 見到鄺生果樣 笑到唱5到 同吳麗狂笑 之後,排位.. 唉... 真系矮.!!!!
戒...戒...戒... 今日成日系屋企戒.! 咁就花咗.. 悶到抽筋... 天又落雨...無街去!