體育爆嬲.! xxx勁偏心囖.! 死變態.. 今日5知發咩神經 數學勁留心聽書.. 雖然有d.悶 但系都明曬距講咩.! 中文堂,要講阿Q正傳 好驚...講到勁勒 本人實在太失敗喇.!!! 放咗學,系班房幫珊珊果組整group play啲野.! 5點幾就同奇,曾,嬋1.齊搭巴士走 好久未搭巴士喇.! 聽日終於可以大覺訓喇.! 5使翻加強..
朝早好5好彩落大雨 都幾好啊.!!! 中意落雨天 家政考試啊.! 上年得34分.. 今年睇怕都5得ga喇.! 放學搞份專題 討厭上圖書館... 見到中中同富富系度影印家政份筆記 就過去吹水 點知圖書館條八婆過黎鬧我地 距都癡線ga.! 5識用...搵人幫都有罪咩 鬧咩啊.! 之後,去做專題 做到5點..走人 原來.在乎1個人系好辛苦.!
成日都無精神 勁想訓覺.. 攰到死....... 同阿融,S!3Ra玩1次 5帶眼鏡半日..! 幾好玩.! 放學練choir 好好好無聊咁過咗1日! 5夾就要分手.. 算咩啊你 5通1齊咗咁耐 1d.感情都無 話分就分... 仲講咩再咁落去冇結果 依家我睇清你喇.!
今日有group play 阿融同阿媚果組.. 距地演得好好啊.! 視藝堂玩版畫.. 要刻野系塊膠版度.! 好努力去刻wing啲隻字 幾經辛苦..終於搞定..! 幾靚啊.! 瑩瑩果個都掂.. 我地兩個夾埋就系穎+wing喇.! 果個阿wing竟然話.... 嗚嗚嗚..5祭啊.! 人地好辛苦刻ga.! 身為同鄉..竟然咁對同鄉 太5應該喇.!!! 音樂考試 同珊珊1.齊唱 歌名叫"I Will Be Loving You" 超中意d.首歌..=]