|
|
|
名名:: 豬**
幾碎:: 15喇**
生日:: 12.13
鐘2:: 反'' 食野'' 傾計...
討厭:: 姣婆'' 串嘴既人'' |
 
|
| MORE... | |
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 6 月 28 日 星期三  |

|
___灰呀**  |
今日同呀君,,XX雞出旺角**
買得一樣野* 九十八蚊既b-day禮物=]
希望.. 佢會鐘2喇- -.
不過.. 都唔知點比佢...
跟住係呀強屋企樓下等左一粒鐘..
因為唔敢打比佢-3-
哇** 行到邊d人都識佢-0- 好勁*
跟住去左X X到坐..
嘿*你呀!! 成日引曬d狂風浪碟過黎左..
哈哈** 見返好耐冇見既青蛙..
幸好.. 佢仲認得我,,XDDDD=]
|
刊登時間︰2006-06-27 07:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 21 日 星期三  |

|
無奈囉**   |
放學個陣隻眼唔知做咩好痛...
跟住同呀彤去左睇e生..
果個人話我隻眼損左-3-
幾個星期唔可以帶con
咁咪睇唔到野囉=]
因為尋日整到呀強唔開心/ . \
所以過左去搵佢..
過到去8點既..
諗住打比佢問佢係邊**
跟住有條女聽-3-
點知比條女爆粗鬧..
好無奈囉!!!!!
諗住等佢打返比我..
等左一粒鐘.. 佢都冇打黎...
跟住就返左屋企- -' ' '
|
刊登時間︰2006-06-23 11:40 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 20 日 星期二  |

|
人民 X X  |
今日放學要補chis...
好留心呀我=]
跟住同貞貞,,呀彤去左人民x x到食野*
我的lunch=]*  |
刊登時間︰2006-06-19 04:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 11 | » | |