|
|
|
名名:: 豬**
幾碎:: 15喇**
生日:: 12.13
鐘2:: 反'' 食野'' 傾計...
討厭:: 姣婆'' 串嘴既人'' |
 
|
| MORE... | |
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2006 年 5 月 18 日 星期四  |

|
唔開心哇~3~   |
今日我,, 呀軒,, 大象,, 呀樂都要見家長..*
最慘係我哇

見完班主任,, 再見2個訓導,, 仲要見埋張sir!!
嘿!! 爆唔開心=3=
放學同貞貞去左sun shine..*
行左好耐先有一件岩
水..*
同佢傾計冇以前咁既心喇- -.
應該,, 是我的問題吧?!! 貞貞* 送比你嫁-->
這件是for你lunch-->
|
刊登時間︰2006-05-18 10:28 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 17 日 星期三  |

|
落雨哇=]*   |
哇,, 放學好大雨..*
但係我冇拎姐..*
不過可以比我淋下雨,, 正

就係我發緊夢既時候..*
呀軒,, 茂茂,, 植肥,, 呀橙 話一齊走*
植肥拎左把姐比我-0-''
地佢早過我落車,, so比返把姐佢..*
最後呀軒姐左我返屋企,, thx^^
天日... 要見家長

 |
刊登時間︰2006-05-17 06:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 16 日 星期二  |

|
好耐冇打日記喇=]   |
哈哈!!!
好耐都冇打日記tim..*
因為.....''
想知咪問我囉=]*
lunch得我同dog dog,,星星食炸- -.
雪雪雪同呀華去煲煙,,得如去左肥余屋企打機..*
上到4樓反到傻左=]
放學同呀橙返屋企..*
之後又落樓搵人..*
之後就返屋企溫書=]
>33333< 
|
刊登時間︰2006-05-16 10:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | » | |