|
|
|
名名:: 豬**
幾碎:: 15喇**
生日:: 12.13
鐘2:: 反'' 食野'' 傾計...
討厭:: 姣婆'' 串嘴既人'' |
 
|
| MORE... | |
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 5 月 26 日 星期五  |

|
好busy既一日..*   |
今日見返個小學同學..*
我地冇見5年喇..*
佢變左好多呀!!
廋左,,成熟左,,大過左=]
冇以前咁小朋友...*
我地傾返小學d野,,
佢好多都唔記得曬-0-''''
去到果陣,,得三條友..*
呀強話布霖黎緊..*
哇!! 點知月黎月黎多人...*
好似成廿人-0-''''
好耐都未試過咁多人傾計lu..*
之後仲有龜tim''
呀!! 原來呀偉識豬皮嫁..*
十點幾呀強送我搭車,,thx=]
去到屋企樓下,,
見到呀生,,呀dee,,
講左幾句...(都唔知佢地上黎做咩- -)
|
刊登時間︰2006-05-27 07:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 25 日 星期四  |

|
唉...*   |
朋友仔們..*
I LOVE U>33333<
咁... 你地係唔係呀

|
刊登時間︰2006-05-25 10:49 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 24 日 星期三  |

|
唔知點咁..*  |
今日見到佢同佢一齊..*
初初以為自己好堅強,,會咩事都冇!!
點知... d眼淚又走曬出黎..*
我真係好冇用呀,,咁小事都喊!!
真係好討厭呢個唔堅強既我!!!!
thx,, 呀俊送我返屋企=]
講真,,你問極我,,我個答案都係一樣..*
|
刊登時間︰2006-05-27 07:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | » | |