唉~!
今日本來
好有希望可以第3~5
點q知第7
T^T
我想要點安慰
連我呀妹都話我廢左/.\
嗚..........................
但我唔想玩
仲要200米
無心機跑
盡哂力(假既)
點算....
雖然阿紅代我做運動員我開心
但係唔可以傘住我跑尾2e個命運
.....
難道我既命運真是這樣﹏。