唉
我真係失敗
又一次得罪左某人
某人嬲到話我
「變態」
我唔係嬲
我覺得鬧得岩
我係變態
我只係想再原諒我
(再有下次
我唔洗你原諒
我會做一世既罪人)
幾天以來同在家
打機.....
打機......
打機........
再打機.........
出街d朋友又煩到痺
打到e度
看見自己d功課
也是變態
人生理論:
我就似一張白紙
常常寫錯字
得罪了像皮膠(某人)
第一次
可以原諒
第二次
求原諒
第三次
不可原諒
最後一次
無法原諒(沒有機會)
請大家珍惜眼前人
莫代無花空折枝(抄書xD)
多謝收看-﹏-"
唔該留言