今天的開始
在7:15
起床後
入房玩電腦
玩到11:00~12:00
左右
見到家姐返來= =
果陣我先開始
「涮牙」
之後同
牙暉,顏琪,牙羊
等人談電話
大約2點半就再玩電腦
- -日日打機
覺得我好悶?
我人生就係咁= ="
我都覺好悶嫁
我夠想出街
玩下
牙媽唔比=口="
點算
なぜあなたをあきらめ、忘れなければいけないの?