唉..." 呢幾日都冇野做 因為落雨.. 神秘人:去d室內既游泳池囉 唉...鬼唔知咩... 有人陪先得嫁... ============= 好野... 星期一去約"艾嘉"lu 去佢果邊打波... but都可能去唔到 因為落雨/口\ 神秘人:打雨波囉 好主意@@" 唱歌:落雨不怕 落雪也不怕.. 哈哈...好低能...