哈哈 今日放學之前果堂 轉左做試食中二果d 「頂飯工應箱」 -.-因為有大量字唔識打 希望你地會估到 食果陣 我同阿鑒 lam左好多野喝-.-哈哈 然後呢 老師要我上326搵訓導主任 好驚丫...點知完來要我簽個名-.- 哈哈 今日差唔多啦 see you88