哈哈
打左之前果2段野講我果辛苦的三日二夜
未睇既快d返返去睇啦...
唔好哂左我一d心血ˊˇˋ
=================
另外
我之前話上載果d相到d加都仲未有時間上載比你地睇
我今日之內應該得嫁啦...
唔好吹啦@@...
可放你都一定會失望...
因為冇你地想睇既部份= =. ..