最近
都好悶
可能每一個人係e段時期真係好悶
如果係真
幾時先會過去呢...
我e排冇野做
打藍球...成日打風
游水...成日落雨
打機...冇咩game好玩
上網睇笑話...我諗...唯一可以做e個
有時笑下又真係幾搞gap
gap
第一個gap係邊個諗出來...?
e個世界既第一個gap又係咩呢...
可以令人無奈...
又可以令人開心
仲可以令人笑到訓低哂...
gap可以解悶
gap真係一樣良品...