yo
我又打啦
冇打半個幾月
e排我非常之覺得打機係悶既
所以都搵多d機會出街玩
打球丫
行街丫
睇電影等等等等....
so
所以我既金錢雖要係非常之多既
之前打極比嘉嘉佢都唔聽我電話
手機又係
屋企又係
果陣我得2個心情
擔心:
死啦 艾嘉會唔會因為覺得我太煩所以.....
憤怒:
死艾嘉 下一次打比你再唔聽我就殺左你xD ...."(當然係假嫁啦 嘉嘉唔洗咁擔心)
直到頭先
姐係
2009年5月1日既晚上22:45分左右
我打比嘉嘉
電話接通左
聽到艾嘉的聲線
我第一時間破口大罵
經過一輪罵戰之後
艾嘉解釋左
係因為e排太過忙(本人心諗:一定唔係真實既理由)
所以冇再罵佢xD "....
之後家姐搶q左我電話
所以我就去玩msn啦
玩玩下就當然會悶啦
悶就上來打qz
好lu
差唔多要比返家姐
下次再打xD ........."
|