今日
我一返到屋企
開完門
開左電腦
上埋網
之後就破天荒
第一次
一開機就打Qz
因為我真係好
對唔住...對唔住一班中學既同學
因為我哂左佢咁多時間
咁多人力物力
另外我都對唔住艾嘉
因為我介紹仆街輝
比你識
仲有阿暉
你怕冷
我就根本唔應該再逼你出來
我根本唔可以話嬲呢個嬲果個
因為係我自己衰
未搞清楚佢地會唔會出來就叫左d中學同學來
哂佢地d錢
我真係好想打自己
我成日講大話
都以為自己係講一點
「美麗的謊言」
後來我認真咁諗
我先至發覺自己係錯
我e加先改
唔知會唔會太遲呢
又或者已經冇呢個資格
E加
我講哂自己d心聲出來
舒服好多