今日... 我考試... 我寫完所有答案之後 緊係做我成日做既野啦... 就係sleep.. but... 我訓唔著... 所以我係度諗野 無意之中 我諗起 其實...如果啊暉係簡學校果日 有話比我知 佢簡邊間 我e加有機會唔只對佢有好感... 直頭狂追-.- 唉....我已經灰了~ ====================