| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
8點鐘起身,,打比小優嗌佢LA,,
刷牙>>洗面>>食野>>開電腦!!!!
同PONG CHAT...!!!講左少少野咁...'''
[[[希望你可以諗清楚,,希望你可以開開心心啦!!!!!]]]
9點3出門口,,撞到YOYO~''
我地番到去,,就上HALL啦~但係冇人WOR~
原因係晒CANTEEN..梁姑娘就嗌我嗌佢地上去LA,,
點知落到去,,收到一個壞消息////就係D GAME規則唔見晒..><><
但係LAST都係冇理都...靠我們的記憶.....!!!!!!
上去到..好多社都得3,,4個人~
我地社最多...咔咔!!!!
聰埋個解說就開始玩啦...!!!!!
[[[等我大約講吓今日玩過咩GAME先,,有D唔記得LU>口<]]]
飛天豬:::勁激...'''有2次死左係我手上....><><
傅廁紙:::我地好慢////輸晒.....
搶尾巴:::傻GA...跌多過比人搶GE...><><'''
12點放LUNCH~
去左ART ROOM整社D野啦...!!!!
中間勁多爆笑野..!!!!''
同埋我地討論梁志恩品牌>>JKS =\/\/=
超勁LO,,條BEL同埋件33都係佢自己DESIGN既..!!!勁令令..!!!
真係自己開鋪都得AR!!!!犀利爆~
跟著落CANTEEN食埋野,,就上番HALL再玩GAME~''
搶尾巴2:::但係呢個係TEAM GE~勁激LO~差D比成班人迫埋出樓梯~差D跌落街'''
閂大閘::::勁搞笑..'' 其中一個>>巴士佬GE名言,,3個字<<[[未解決]]!! 勁,,唔洗5秒!!
類似2人3足GE野:::但係9個人呀...整到隻腳好痛..成TEAM棄權!!!!!!!
風火輪::::好EASY!!!!!^^
4點放人,,同小優去左商場...撞到N咁多個KCM~
去左3聯...買左新書啦^^ [[[我這樣愛你]]]
行行行..買埋襪就去7仔..''
見到個新的MEKO水樽...黑色GE~超特別!!!!!!^^
買埋JUNON就去林士德..睇排BALL~
跟著高佬俊同綿羊都黎左,,等打籃球..!!!!!
綿羊過左黎同我地傾計~'''
6點10我同小優就走LU!!!!
|
|
TIME︰2006-05-20 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
呢幾日上堂成日眼光光....係咁睇幾多點~~
放學,,去左ART室開會先~'''WITH社幹...'''
你呀,,心情唔好都唔好搵我發洩啦!!!!><
我知,,你中四係好多野做....但係都唔關我事咖WOR....''''
做咩要冇LALA鬧我JA................=口=
開完會,,就去換33打BALL了...''
之後阿沙嗌我同FING去同果7個下年既B GRADE傾目標啦...
點知..得我同FING講...佢地問極都唔出聲.....
唉.....'''''PLZ HELP ME><><'''
打完BALL'''換番33...
就同FING,,小優,,PINGU玩1蚊銀..!!!!!!
1個1蚊都可以令我咁開心GE????!!!!
KA,,!!!!!!
我之前講過...話會POST我的禮物出黎GA...
但係唔想啦..MA煩呀...!!!!!
BUT我都會多謝一D人GE~''''
KAI婆,,龜哥哥,,MIKO,,FING,,小優,,河童
CHERIE,,PINGU,,PONG,,謝智,,肥DEN,,
小亮,,ERIC,,愛社ALL社幹,,高狗,,聰明,,
KOEY,,CATHY,,FRANKY,,+HO,,CINDY,,AUYAN,,
蚊蚊,,MILKY [[[好似係咁多]]] |
|
TIME︰2006-05-19 09:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
今日朝早,,出番去出面CHECK校服...
裙....今次好快搞掂!!!!
上堂沒有什麼///
LUNCH WITH 河童,,KIN,,FING,,PONG,,謝智....(小優開會,,+HO番左家拎野)
[[[THX河童!!!!!!]]]
食左好多野呀今日~
打左鐘,,就上去ART室整野...
我地係第一組入到去,,
開始整整整......+HO,,FING就整巴魯鋼!!!
我就整PONG GE 木奶伊~''''
MILKY同謝智就周圍幫幫手啦...!!!!^^
WA...真係幾驚PONG話我非禮佢AR.....''''
差唔多佢成身GE野都係我整....
但係有D地方我又唔掂得GA WOR....'''咔~勁搞GAP!!!
跟著我地係LAST一組...總算搞掂~^^
個感覺出黎都幾好~!!!!!
而其他組表演緊果陣...我就係咁影相...!!!!
最愛ERICK,,聰明,,阿屎果幾件.....
BOY'''勁爆型!!!!!! GIRL''''勁令令!!!!!!KA,,
完左,,我同FING就即上課室拎書包....'''
入HALL考MATHS~~~~
完左4點9~
落到去CANTEEN見到PONG同謝智岩岩係小食部買完野,,,
果啖菠蘿冰勁甜WOR~咔咔!!!!>V<
跟著佢地走左LU~
點知我去完個TOILET出黎..佢去又番左黎WOR~
原來今日有得打排BALL~^^''
我同FING同KOEY打緊之制,,
我比D F.1 GE姣婆BAND中左條腰2次~
肥DEN又2次.....><>< 4次啦大佬~好痛AR真係.....''''
聽日打唔到BALL就死啦....><><'''''
6點幾落葵芳....
同河童,,FING去左M記~
見到個好得意GE BB~~~~佢雙眼好令令...!!!!!!^^
水汪汪咁~咔咔咔..我中2呀!!!!!!!!
始終覺得,,你還對我好!!!
同時亦得,,您對我的溫柔!!!
有了你/您在旁,,我感到幸福!!!
[[[但這一切,,只是我多心罷了....]]]
希望小優條腰冇事啦~><><>< |
|
TIME︰2006-05-18 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | ... | 203 | »
|