您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 5 月 20 日  星期六
 
8點鐘起身,,打比小優嗌佢LA,,
 
刷牙>>洗面>>食野>>開電腦!!!!
 
PONG CHAT...!!!講左少少野咁...'''
 
[[[希望你可以諗清楚,,希望你可以開開心心啦!!!!!]]]
 
9點3出門口,,撞到YOYO~''
 
我地番到去,,就上HALL啦~但係冇人WOR~
 
原因係晒CANTEEN..梁姑娘就嗌我嗌佢地上去LA,,
 
點知落到去,,收到一個壞消息////就係D GAME規則唔見晒..><><
 
但係LAST都係冇理都...靠我們的記憶.....!!!!!!
 
上去到..好多社都得3,,4個人~
 
我地社最多...咔咔!!!!
 
聰埋個解說就開始玩啦...!!!!! 
 
[[[等我大約講吓今日玩過咩GAME先,,有D唔記得LU>口<]]]
 
飛天豬:::勁激...'''有2次死左係我手上....><><
傅廁紙:::我地好慢////輸晒.....
搶尾巴:::傻GA...跌多過比人搶GE...><><'''
 
12點放LUNCH~
 
去左ART ROOM整社D野啦...!!!!
 
中間勁多爆笑野..!!!!''
 
同埋我地討論梁志恩品牌>>JKS =\/\/=
 
超勁LO,,條BEL同埋件33都係佢自己DESIGN既..!!!勁令令..!!!
 
真係自己開鋪都得AR!!!!犀利爆~
 
跟著落CANTEEN食埋野,,就上番HALL再玩GAME~''
 
搶尾巴2:::但係呢個係TEAM GE~勁激LO~差D比成班人迫埋出樓梯~差D跌落街'''
閂大閘::::勁搞笑..'' 其中一個>>巴士佬GE名言,,3個字<<[[未解決]]!! 勁,,唔洗5秒!!
類似2人3足GE野:::但係9個人呀...整到隻腳好痛..成TEAM棄權!!!!!!!
風火輪::::好EASY!!!!!^^
 
4點放人,,同小優去左商場...撞到N咁多個KCM~
 
去左3聯...買左新書啦^^ [[[我這樣愛你]]]
 
行行行..買埋襪就去7仔..''
 
見到個新的MEKO水樽...黑色GE~超特別!!!!!!^^
 
買埋JUNON就去林士德..睇排BALL~
 
跟著高佬俊同綿羊都黎左,,等打籃球..!!!!!
 
綿羊過左黎同我地傾計~'''
 
6點10我同小優就走LU!!!!

             
TIME2006-05-20 10:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 5 月 19 日  星期五
 
呢幾日上堂成日眼光光....係咁睇幾多點~~
 
放學,,去左ART室開會先~'''WITH社幹...'''
 
你呀,,心情唔好都唔好搵我發洩啦!!!!><
我知,,你中四係好多野做....但係都唔關我事咖WOR....''''
做咩要冇LALA鬧我JA................=口=
 
開完會,,就去換33打BALL了...''
 
之後阿沙嗌我同FING去同果7個下年既B GRADE傾目標啦...
 
點知..得我同FING講...佢地問極都唔出聲.....
 
唉.....'''''PLZ HELP ME><><'''
 
打完BALL'''換番33...
 
就同FING,,小優,,PINGU玩1蚊銀..!!!!!!
 
1個1蚊都可以令我咁開心GE????!!!!
 
KA,,!!!!!!
 
 
我之前講過...話會POST我的禮物出黎GA...
 
但係唔想啦..MA煩呀...!!!!!
 
BUT我都會多謝一D人GE~''''
 
KAI婆,,龜哥哥,,MIKO,,FING,,小優,,河童
 
CHERIE,,PINGU,,PONG,,謝智,,肥DEN,,
 
小亮,,ERIC,,愛社ALL社幹,,高狗,,聰明,,
 
KOEY,,CATHY,,FRANKY,,+HO,,CINDY,,AUYAN,,
 
蚊蚊,,MILKY       [[[好似係咁多]]]

             
TIME2006-05-19 09:41 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 5 月 18 日  星期四
 
今日朝早,,出番去出面CHECK校服...
 
裙....今次好快搞掂!!!!
 
上堂沒有什麼///
 
LUNCH WITH 河童,,KIN,,FING,,PONG,,謝智....(小優開會,,+HO番左家拎野)
 
[[[THX河童!!!!!!]]]
 
食左好多野呀今日~
 
打左鐘,,就上去ART室整野...
 
我地係第一組入到去,,
 
開始整整整......+HO,,FING就整巴魯鋼!!!
 
我就整PONG GE 木奶伊~''''
 
MILKY同謝智就周圍幫幫手啦...!!!!^^
 
WA...真係幾驚PONG話我非禮佢AR.....''''
 
差唔多佢成身GE野都係我整....
 
但係有D地方我又唔掂得GA WOR....'''咔~勁搞GAP!!!
 
跟著我地係LAST一組...總算搞掂~^^
 
個感覺出黎都幾好~!!!!!
 
而其他組表演緊果陣...我就係咁影相...!!!!
 
最愛ERICK,,聰明,,阿屎果幾件.....
 
BOY'''勁爆型!!!!!! GIRL''''勁令令!!!!!!KA,,
 
完左,,我同FING就即上課室拎書包....'''
 
入HALL考MATHS~~~~
 
完左4點9~
 
落到去CANTEEN見到PONG同謝智岩岩係小食部買完野,,,
 
果啖菠蘿冰勁甜WOR~咔咔!!!!>V<
 
跟著佢地走左LU~
 
點知我去完個TOILET出黎..佢去又番左黎WOR~
 
原來今日有得打排BALL~^^''
 
我同FING同KOEY打緊之制,,
 
我比D F.1 GE姣婆BAND中左條2次~
 
肥DEN又2次.....><>< 4次啦大佬~好痛AR真係.....''''
 
聽日打唔到BALL就死啦....><><'''''
 
6點幾落葵芳....
 
同河童,,FING去左M記~
 
見到個好得意GE BB~~~~佢雙眼好令令...!!!!!!^^
 
水汪汪咁~咔咔咔..我中2呀!!!!!!!!
 
始終覺得,,還對我好!!!
 
同時亦得,,對我的溫柔!!!
 
有了/在旁,,我感到幸福!!!
 
[[[但這一切,,只是我多心罷了....]]]
 
希望小優條腰冇事啦~><><><

             
TIME2006-05-18 08:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]