您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 5 月 10 日  星期三
 

冇咩特別∼但係想打吓野∼

CHIN聽阿史講野,佢以前細個GE野∼

都OK搞GAP∼笑到我唔知點咁!!

ENG堂就派左D揀科GE資料∼

之後就講啦,一講就再左成堂ENG∼

而我同TRACY就係度傾∼!

電腦堂同YOYO傾社際球賽,講番尋日果場手球∼

哈哈...隻O秋球賽!!

PE堂,冇得考太極..

去左SAC睇社交舞∼個阿SIR好型..

但係唔靚仔∼!!咔∼

睇完片,就睇佢同個女GE示範..

個阿SIR就似世界冠軍∼女的就....不似..!!

睇完,我地又要跳埋一份,搞GAP嗎???

但係都好玩GE∼有D衝動想學咖∼

LUNCH∼唉......

打鐘,去左3D,KOEY幫我拆耳環∼唔該!!!

MATHS去左MMLC∼

大波LO唔知去左邊...MISS PAU代...

我就係度上網∼玩∼

THAN PTH,抽人考口試...

唔中....!! (上堂完畢)

放學係CANTEEN HEA∼

開頭同KAI輝、肥DEN果D玩...

佢地走左就係度睇ENG書..

4點幾,小優、MIU、CHERIE落黎...

小優同MIU就係度避MISS PAU同阿沙..

點知MIU就比MISS PAU捉左,

小優冇事...但係好鬼鼠...!KA,好搞笑∼

之後佢地2個上番去,小優就係CANTEEN HEA左陣,

就上番去了...

咁+HO、河童好彩過左黎同我KAI玩KAI  TALK

跟著阿余就過左黎..

佢好KAI呀∼!!!!咔咔∼

隔左陣,小優都黎埋....!又講野...!呵。。

6點度啦,就走啦∼!!

仲有6日呀!!

到左果日,會發生咩事...我唔想知.....><!

             
TIME2006-05-10 08:18 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 5 月 9 日  星期二
 
今日係我最愛的星期2∼
IH堂PRESENT∼
但係MILKY冇番,我要PRE埋佢果PART..
好唔掂...份稿我睇左一陣咁大把....><
HE,就同左PONG佢地一組..MILKY冇番呀MA∼
同佢地一組..好KAI,係咁玩..
CHIN堂..阿史好勁..米字咀!!!!!咔∼
PHY,照常做功課∼(好憎你AR)
 
放學,有社際球賽決賽BO∼(手球&TENNIS)
本來唔知,落到去先知∼
SO就睇啦∼我睇左手球(勤VS愛)∼好激AR...
好似打交咁.....D人好激動∼
愛社又衰左LAST果度啦....
都拎左第2!!!
TENNIS又係勤VS愛∼都係勤WIN左..
我地又係拎第2∼
5點幾走左了.....
買鞋∼!!!
唔係咁令,但係好舒服..果D尖頭鞋∼著厭啦...
 
依家5月∼第1個缺點,今日誕生,請鼓掌!!!!=口=

             
TIME2006-05-09 10:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 5 月 8 日  星期一
 
好熱呀..........
 
一番到學校,,比+HO話我有性病.......傻GA........><
 
又係咁,,番學>>上堂>>放學>>打BALL'''''
 
英文兩堂唔洗上...MISS OY冇番....
 
CHEM堂就同PONG玩貪食蛇...犀利,,
 
夜晚同肥DEN CHAT MSN,,佢傻GA~
 
今日冇咩了.....完!!!!!

             
TIME2006-05-08 08:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]