| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
冇咩特別∼但係想打吓野∼
CHIN聽阿史講野,佢以前細個GE野∼
都OK搞GAP∼笑到我唔知點咁!!
ENG堂就派左D揀科GE資料∼
之後就講啦,一講就再左成堂ENG∼
而我同TRACY就係度傾∼!
電腦堂同YOYO傾社際球賽,講番尋日果場手球∼
哈哈...隻O秋球賽!!
PE堂,冇得考太極..
去左SAC睇社交舞∼個阿SIR好型..
但係唔靚仔∼!!咔∼
睇完片,就睇佢同個女GE示範..
個阿SIR就似世界冠軍∼女的就....不似..!!
睇完,我地又要跳埋一份,搞GAP嗎???
但係都好玩GE∼有D衝動想學咖∼
LUNCH∼唉......
打鐘,去左3D,KOEY幫我拆耳環∼唔該!!!
MATHS去左MMLC∼
大波LO唔知去左邊...MISS PAU代...
我就係度上網∼玩∼
THAN PTH,抽人考口試...
唔中....!! (上堂完畢)
放學係CANTEEN HEA∼
開頭同KAI輝、肥DEN果D玩...
佢地走左就係度睇ENG書..
4點幾,小優、MIU、CHERIE落黎...
小優同MIU就係度避MISS PAU同阿沙..
點知MIU就比MISS PAU捉左,
小優冇事...但係好鬼鼠...!KA,好搞笑∼
之後佢地2個上番去,小優就係CANTEEN HEA左陣,
就上番去了...
咁+HO、河童好彩過左黎同我KAI玩∼KAI TALK∼
跟著阿余就過左黎..
佢好KAI呀∼!!!!咔咔∼
隔左陣,小優都黎埋....!又講野...!呵。。
6點度啦,就走啦∼!!
仲有6日呀!!
到左果日,會發生咩事...我唔想知.....><!
|
|
TIME︰2006-05-10 08:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
今日係我最愛的星期2∼
IH堂PRESENT∼
但係MILKY冇番,我要PRE埋佢果PART..
好唔掂...份稿我睇左一陣咁大把....><
HE,就同左PONG佢地一組..MILKY冇番呀MA∼
同佢地一組..好KAI,係咁玩..
CHIN堂..阿史好勁..米字咀!!!!!咔∼
PHY,照常做功課∼(好憎你AR)
放學,有社際球賽決賽BO∼(手球&TENNIS)
本來唔知,落到去先知∼
SO就睇啦∼我睇左手球(勤VS愛)∼好激AR...
好似打交咁.....D人好激動∼
愛社又衰左LAST果度啦....
都拎左第2!!!
TENNIS又係勤VS愛∼都係勤WIN左..
我地又係拎第2∼
5點幾走左了.....
買鞋∼!!!
唔係咁令,但係好舒服..果D尖頭鞋∼著厭啦...
依家5月∼第1個缺點,今日誕生,請鼓掌!!!!=口= |
|
TIME︰2006-05-09 10:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
好熱呀..........
一番到學校,,比+HO話我有性病.......傻GA........><
又係咁,,番學>>上堂>>放學>>打BALL'''''
英文兩堂唔洗上...MISS OY冇番....
CHEM堂就同PONG玩貪食蛇...犀利,,
夜晚同肥DEN CHAT MSN,,佢傻GA~
今日冇咩了.....完!!!!! |
|
TIME︰2006-05-08 08:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 203 | »
|