您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 6 月 26 日  星期一
 
今朝,,終於問媽咪拎番部電話啦!!!!^^

梗係扮晒乖乖咁啦=.=''''

出去之前差左5分鐘電....勁野WO==

7點5落樓搵傻佬///又一齊番學/\/\''

尋日成日都冇見過你AR,,VERY MISS YOU>333<''

番到去,,一早比+HO係度串.......洗唔洗咁對我SIN???!!!

上到5樓,,問洪先生英格蘭卡卡!!!!

竟然出奇地有帶比我~

佢好搞笑:::::係你果班,,我果隻野度呀...!!!!

聽到我一頭煙......??==

原因佢果隻野係:::::劉小姐^^ 笑死....... =]

派卷::ENG>>MATHS>>CL>>BIO'''''

CL未派卷.......淨係係度講..............

本來12點8放LUNCH.....

點知MISS NG搞到我地成1點先放......><><!!!!!

跟著落去食LUNCH~

+HO,,PONG,,謝智去第2度食...

我,,傻佬,,小優,,河童,,KIN
就係棠記食....^^

THAN番去搭的士^^

入HALL TSA CHIN...好熱呀入面...

冷氣SHORT左...........><

辛苦阿史佢地搬晒全校風扇入黎....

但係我個位吹唔到...想點....??!!!

學生係度玩野...TEST緊勁吹水...^^

我係度嘈....嗌我周圍D人
[[[唔好訓呀,,起身呀!!!]]]

PONG第一個比我玩....^^笑到屎...'''

4點度就放....
 
傻佬去商場,,林士德....'''

咁晏先放.....想出荃灣都唔得....><''''

差D比佢搞到喊...
 
以為你唔記得左[[[果日]]]''''

點知你原來記得,,,,玩野呀????>V<'''

6點半,,攬著你隻熊仔歸家^^

             
TIME2006-06-26 08:36 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 6 月 25 日  星期日
 
24/6

朝早同KOEY出左荃灣搵工^^

6點再同傻佬行左陣商場^^

7點佢就要番過林士德練NIKE啦~ [[今次撞到我的2哥...><]]

呆呆的[[眼訓]]_______我等你!!!!!! /\/\''
 
9點幾,,走人!!!!!!

10點先番到屋企!!!!
 
25/6

今日發生了很多不幸的事..........

沒有了電話.......八達嘟都冇左.....><

比阿媽收晒........><''''''

諗著晏D可以同小優去SWIM發洩吓...

點知佢家姐唔比佢出....==灰晒....
 
好彩小優都陪我傾左陣電話....!!!!!

跟著就訓左成日晏教...............

流左數滴眼水..........><><
 
傻佬>>冇左部電話..好唔慣.....
          
           好掛著你把聲..好掛著你D MESSAGE牙......!!!!
                                           
                                          唯有聽日見啦.......><><SORRY''
            
                     MISS YOU EVERY TIME''''
 

為左我GE傻佬,,
我要學習克服困難,,克服任何障礙!!!!!!!!!

堅強一點
~唔可以再喊!!!!!!!!!^^
 
多謝小優同CHERIE呀今日!!!!!

             
TIME2006-06-25 05:39 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 6 月 23 日  星期五
 
今日終於考完試LA....^^

開心得很!!!!!!!!!!!!!! [[拍手中..........]]

考試真係好辛苦.......><><唔要......

但係辛苦GE過程,,有我GE白痴佬陪著我~^^

好開心,,/\/\''

一切是否太快????!!!!

當初告訴後,,你會不開心.....><

但是你竟然沒有....
 
你說的話,,令我放心了!!!!!!!

我覺得我十分幸福!!!!!!

在我身邊,,是我的福份!!!!!!>V<''

希望我地以後可以開開心心...!!!!!!

             
TIME2006-06-23 05:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]