| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
今朝,,終於問媽咪拎番部電話啦!!!!^^
梗係扮晒乖乖咁啦=.=''''
出去之前差左5分鐘電....勁野WO==
7點5落樓搵傻佬///又一齊番學/\/\''
尋日成日都冇見過你AR,,VERY MISS YOU>333<''
番到去,,一早比+HO係度串.......洗唔洗咁對我SIN???!!!
上到5樓,,問洪先生拎英格蘭卡卡!!!!
竟然出奇地有帶比我~
佢好搞笑:::::係你果班,,我果隻野度呀...!!!!
聽到我一頭煙......??==
原因佢果隻野係:::::劉小姐^^ 笑死....... =]
派卷::ENG>>MATHS>>CL>>BIO'''''
CL未派卷.......淨係係度講..............
本來12點8放LUNCH.....
點知MISS NG搞到我地成1點先放......><><!!!!!
跟著落去食LUNCH~
+HO,,PONG,,謝智去第2度食...
我,,傻佬,,小優,,河童,,KIN就係棠記食....^^
THAN番去搭的士^^
入HALL TSA CHIN...好熱呀入面...
冷氣SHORT左...........><
辛苦阿史佢地搬晒全校風扇入黎....
但係我個位吹唔到...想點....??!!!
學生係度玩野...TEST緊勁吹水...^^
我係度嘈....嗌我周圍D人[[[唔好訓呀,,起身呀!!!]]]
PONG第一個比我玩....^^笑到屎...'''
4點度就放....
同傻佬去商場,,林士德....'''
咁晏先放.....想出荃灣都唔得....><''''
差D比佢搞到喊...
以為你唔記得左[[[果日]]]''''
點知你原來記得,,,,玩野呀????>V<'''
6點半,,攬著你隻熊仔歸家^^
|
|
TIME︰2006-06-26 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
24/6
朝早同KOEY出左荃灣搵工^^
6點再同傻佬行左陣商場^^
7點佢就要番過林士德練NIKE啦~ [[今次撞到我的2哥...><]]
呆呆的[[眼訓]]_______我等你!!!!!! /\/\''
9點幾,,走人!!!!!!
10點先番到屋企!!!!
25/6
今日發生了很多不幸的事..........
沒有了電話.......八達嘟都冇左.....><
比阿媽收晒........><''''''
諗著晏D可以同小優去SWIM發洩吓...
點知佢家姐唔比佢出....==灰晒....
好彩小優都陪我傾左陣電話....!!!!!
跟著就訓左成日晏教...............
仲流左數滴眼水..........><><
傻佬>>冇左部電話..好唔慣.....
好掛著你把聲..好掛著你D MESSAGE牙......!!!!
唯有聽日見啦.......><><SORRY''
MISS YOU EVERY TIME''''
為左我GE傻佬,,我要學習克服困難,,克服任何障礙!!!!!!!!!
堅強一點~唔可以再喊!!!!!!!!!^^
多謝小優同CHERIE呀今日!!!!! |
|
TIME︰2006-06-25 05:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
今日終於考完試LA....^^
開心得很!!!!!!!!!!!!!! [[拍手中..........]]
考試真係好辛苦.......><><唔要......
但係辛苦GE過程,,有我GE白痴佬陪著我~^^
好開心,,/\/\''
一切是否太快????!!!!
當初怕告訴你後,,你會不開心.....><
但是你竟然沒有....
你說的話,,令我放心了!!!!!!!
我覺得我十分幸福!!!!!!
有你在我身邊,,是我的福份!!!!!!>V<''
希望我地以後可以開開心心...!!!!!!
|
|
TIME︰2006-06-23 05:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 203 | »
|