您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 7 月 29 日  星期六
 
8點起身,,8點7出門口..係屋企樓下搭架44M青衣LU,,

去到,,岩岩好8點59分,,冇遲到..!!!

個場咁大,,得個+HO,,小優兩個KAI野係度..

KIN
又未到..冇得攞場..==''

跟著D人慢慢先黎到......!!!

攞左場之後,,我就係場邊呆坐吓先..

跟著同小優去M記食早餐,,食到10點,, [[見到她的BABA,,MAME]]

番到去,,小優同肥DEN係度打BALL...坐係場邊GE我,,都中蕉......

死肥DEN連中我隻腳3野.....想死呀你??!!

之後我都落埋去同小優打LU....!!!

打左陣,,唔掂,,著裙好難打...SO換衫衫..!!!

出去坐左陣,,10點幾再打過...!!!

係場入面打,,咁岩D男仔又做緊體能..

除晒衫
咁係度跑圈.... [[一陣陣臭味傅入我的鼻]]

11點,,得3個女仔黎左..計埋我同小優都係得5個.....''

係度猜BALL!!!

11點4,,FING,,CINDY先黎,,BUT有D人仲遲....咁都得??!!

之後我同小優,,阿沙係度打...扒晒地咁....“倩”左N次落地....==

跟著調位,,要SET BALL...又串左N次魚蛋.....><><><'''痛!!!

打完,,到CINDY同FING受死了..!!!哈哈..

我出左去買野飲..原來果部係神仙機..

入左6蚊落去,,佢趺番6蚊+4個1蚊比我!!!!

再入6蚊,,又趺多6蚊+3個1蚊比我...!!!

最尾,,入左6蚊,,終於比左買到罐神仙水,,,!!!!哈哈...賺左7蚊..!!!

入去,,抖陣,,再打..!!!!

4個人打今次..攰到痴左!!!!

LAST開BALL...開頭次次都開唔到...

跟著LAST果5分鐘..又開到LO WO!!!神奇><><><''

之後集合,,講埋下次練GE時間,,!!!換衫..!!!

打比傻佬,,^^去東涌搵佢~但係唔識去青衣MTR..

問佢地..得PONG答我......><><冇人理我.....'''

去到,,同傻佬去商場諗著食野,,

係個食堂度..佢諗著睇吓見唔見佢MAME啦..

GOOD,,傻佬MAME唔係度,,放心左..!!!

點知我地入左去一個“各LOK頭”度,,諗著坐,,

點知佢MAME係度......OH MY GOD,,

果然係兩母子..!!!諗D野都一樣...

THAN傻佬同佢MAME講左幾句,,走人!!

去M記食..''行過萬寧,,入左去,,咔咔~

睇吓傻佬家姐先!!!驚險的,,,,,=0=

食完野,,好多風風雨雨....攰到傻...濕到乜咁....'''

終於搵左個安全GE地方啦..!!!

5點幾6點走LU!!!

番到屋企,,想大嗌一聲::::::::::救命><><><><><''

我唔仲意我D屋企人......!!!!!!!!!!

要同傻佬講聲,,對唔著!!!!!!

             
TIME2006-07-29 08:16 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 7 月 28 日  星期五
 
9點起身,,同尋日一樣_____搵野食.....><!!!

奧,,又冇野食了....慘慘....=3=

做左少少假期功課..NEWS CUT...

做左7個VOCAB...真係好少..=V=

晏就發生左D野,,媽咪唔開心><><><''

THAN睇電視,,食野..玩電腦!!!!

2點幾訓教教...4點比傻佬嘈醒左..!!!

係度傾電話..傾埋D傻野!!! _________ [[我屋企好特別!!!!!咔咔咔,,]]

5點收線LU..!!!!又再玩電腦!!!!

屋企冇人:::媽咪出左去_____大佬去CAMP______2哥番工____''

我諗呢幾日我多數都自己係屋企LU...!!!


聽日終於有得打排波啦!!!HEHE/\/\''

             
TIME2006-07-28 07:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 7 月 27 日  星期四
 
o奧,,,真係一朝比我阿媽激到我想跳樓.....=00000=

我癲啦!!!!!!!!!

好彩有傻佬KOEY同我CHAT,,聽我發牢騷!!!!咔咔___/\/\''

仲有,,同左傻佬傾電話,,HEHE^^啜...


呢個係KCM GE版版::::上去玩吓啦!!!!

http://www.superairhk.com/forumdisplay.php?fid=128

             
TIME2006-07-27 08:57 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]