| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
發左神經>>晨咁早8點半起身...第1件要做GE事就係打比傻佬*相公,,/\/\''
傾左1陣就刷牙洗面,,玩電腦!!!!冇冇聊聊的,,
再打比傻佬*相公威迫佢SD相比我,,呵呵....!!!成功了,,>V<''
12點食左少少野就換衫出門LU,,
我去到荔景MTR已經1點2啦..遲左10分鐘,,
好彩佢地未到..過左陣,,小優到左,,MIKO仔未到,,
打比佢,,原來岩岩先起身...咁都比小優估到,,犀利呢!!!!!*
我地就出MK先啦,,朗豪坊肯定係我地第1個去GE地方,,次次都係,,
去完,,行行行...陪小優睇野..''
行行吓,,比我地撞到聽日生日GE>>梁漢KIN,,^^
再行,,幾經辛苦終於小優買到佢要送比人GE賀禮,,哈哈哈.....''
MIKO仔打黎,,我地就落去LU..傾左好耐先知道佢係邊度,,
SO去搵佢,,再去左夏雪食野,,
係出面等左好耐先到我地....3位,,><><
佢地係咁係度講,,綿羊綿羊綿羊________''痴線GA...........
我癲啦.........!!!!!!!!!食完,,去左旺中行,,
去埋銀城,,比佢地扯著我影貼紙相...好彩成功途走,,HAHA~
跟著6點幾搭車走LU..!!!!!
今日都冇乜點出過聲,,自閉.....我隻耳仔又失靈啦....點算呀.....???!!!!!
:::升級版:::
傻佬>>傻佬*相公
傻婆>>傻婆*娘子 [[我唔要夫人牙,,咁老><]]
|
|
TIME︰2006-08-05 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
尋日決定左今日晨早上傻佬屋企,,反轉佢間屋,,HAHA^^
10點到左東涌..佢黎接我搭38~>3<THX,,
[[下刪200字]]>3<
傻佬係咁比我影相相..咔咔,, [[SD番比我呀唔該,,]]
我係樹,,你係樹熊???!!! 搞錯,,調轉好似好D WOR..''
晏就落街買野食,,
喂喂,,你冇帶錢想買乜食呀??!!! <<傻仔,,,>V<''
去街市買野,,^^我GE腸粉,,燒賣''
食完玩電腦,,睇電視~食橙橙,,OHOH有BB GE???!!!! ! _ ! ''
5點走人,,傻佬同我落去,,
又發癲啦,,,,唔開心><><><
[[死啦~我隻右耳係咪龍左呀???!!救命呀!!!!!!!]]
多得傻佬嗌我放心,,但係都驚到賴屎呀......><
係佢樓下撞到ANDY LAU???!! 細路版GE ANDY LAU,,
渣著部MINI電單車好鬼死型,,
係我地隔離飛黎飛去,,WELL>>I LOVE IT,,/\/\''
行多兩行好鬼死大風,,我D頭髮係咁打我塊面,,痛呀!!!!!
傻佬直頭想好似尋日新聞個阿嬸咁:::攬著枝電登柱,,笑死我 =]
之後再送我去MTR,,拜拜了,,傻佬>>傻仔>>傻佬>>傻仔,,
番到屋企,,同MUM講左隻耳仔好似聽唔到野..但係佢唔理....><><''
THAN沖涼>>食飯>>TV>>打日記..
打打吓,,整吓隻耳仔,,又冇野囉WO...^^
我愛你,,亦同時多了1點點,,>3<''
|
|
TIME︰2006-08-04 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
OHOH,,今日都係橫風橫雨....=3= [[大家小心,,唔好比風吹走呀..!!!!!!]]
所以都冇落到街...係屋企痴實部電話..!!!!!!!
係咁同傻佬傾,,由9點幾am傾到4點幾pm.....@_@
傻鬼左..但係間中都有收過線GE,,,唔係GE話我實痴筋><><><
你夠啦!!!睇戲原來重要過我!!!??你好過份呀!!!我唔阻你啦!!!係咁啦!!!拜拜!!!
壞習慣>>又黎啦.......=M=
|
|
TIME︰2006-08-03 04:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 203 | »
|