您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 7 月 20 日  星期四
 
朝早又係屋企發毛.....==''悶得很,,

12點,,傻佬打比我嗌我出街街/\/\''以為今日冇得見你TIM,,=]

搭到出旺角MTR,,兜左1輪先見到佢......><''

入左朗豪坊,,佢先話要影相..''整護照,,

咁就出番去LU...度度到貴到傻....
40蚊8張,,,,???!!=3=

SO行到冇行到就搭MTR番左葵芳,,

行去葵興影,,影完佢就陪我去左買
07 SCHEDULE''/\/\''

買完去遊樂場坐
......“可惡的訊息”....

><><><鳴...對唔住呀...始終都未改到我GE壞習慣....!!!超級眼淺*

之後冇野LU...陪佢食吉野家,,

食完番過去拎相LU,,行多陣,,4點半就走咯!!!!!
 

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[]
 

那個OFFLINE MESSAGE我收到了,,/\/\''

看過後,,我十分開心,,!!!!!!

多謝你,,MY傻佬<<

             
TIME2006-07-20 06:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 7 月 19 日  星期三
 
一連4日,,每天都在哭....哭到厭倦了.....可是眼淚不聽話,,,,

上個月19號的下午,,我十分開心,,因為有了你,,

而一個月後的今天下午,,我卻在床上痛哭......轉變大得很...!!!!

每天都在等你的電話,,等你的訊息....

但是,,每次你也會不知不覺地說了一些我聽了後會令我害怕的話,,,

眼淚,,亦從此而來!!!!!但我沒有怪你,,真的!!!!
 
TO傻佬::我不會後悔,,亦不會因此而恨你,,
             
             和你一起,,我感到快樂,,幸福,,
     
             你不用害怕你不可給我幸福,,因為我的幸福就是你,,

             承諾,,會改掉我的壞習慣,,我一定會學懂堅強,,

             不要拋低我一人,,請讓我跟你一起走,,

             我不會放棄你,,

[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][[]
 
小優,,對不起,,,又給了你麻煩,,,,

又喊又笑,,已經傻了,,,,,

和你傾訴完後,,心情的確好轉了很多,,懂得笑了,,多謝你!!!!

幸好認識了你這位朋友>>>>>>>>好朋友,,

             
TIME2006-07-19 05:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 7 月 17 日  星期一
 
尋日喊左一輪之後,,,成個人都好攰......

...今日又要去DAY CAMP,,唔想去,,都未有心情><><''

但係MR.WONG又唔比架啦..!!!!!

好彩,,見到一大班朋友仔,,心情好轉了!!!!!!>V<''

但係都唔係咁想玩GAME,,太攰啦.......

搞到係咁比ERIC煩煩煩.......SO變態......''''

PONG就唔係MET我就彈我....係咁打我....><><

好彩我GE心情好轉左,,如果唔係我又發脾氣咖LA....!!!
 

多得KOEY同我傾計,,提醒左我,,!!!

我知呢排我少左好多時間去陪D FD....><

放心啦,,我會多D陪番你地!!!!

             
TIME2006-07-17 06:02 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]