| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
朝早又係屋企發毛.....==''悶得很,,
12點,,傻佬打比我嗌我出街街/\/\''以為今日冇得見你TIM,,=]
搭到出旺角MTR,,兜左1輪先見到佢......><''
入左朗豪坊,,佢先話要影相..''整護照,,
咁就出番去LU...度度到貴到傻....40蚊8張,,,,???!!=3=
SO行到冇行到就搭MTR番左葵芳,,
行去葵興影,,影完佢就陪我去左買07 SCHEDULE''/\/\''
買完去遊樂場坐......“可惡的訊息”....
><><><鳴...對唔住呀...始終都未改到我GE壞習慣....!!!超級眼淺*
之後冇野LU...陪佢食吉野家,,
食完番過去拎相LU,,行多陣,,4點半就走咯!!!!!
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[]
那個OFFLINE MESSAGE我收到了,,/\/\''
看過後,,我十分開心,,!!!!!!
多謝你,,MY傻佬<<
|
|
TIME︰2006-07-20 06:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
一連4日,,每天都在哭....哭到厭倦了.....可是眼淚不聽話,,,,
上個月19號的下午,,我十分開心,,因為有了你,,
而一個月後的今天下午,,我卻在床上痛哭......轉變大得很...!!!!
每天都在等你的電話,,等你的訊息....
但是,,每次你也會不知不覺地說了一些我聽了後會令我害怕的話,,,
眼淚,,亦從此而來!!!!!但我沒有怪你,,真的!!!!
TO傻佬::我不會後悔,,亦不會因此而恨你,,
和你一起,,我感到快樂,,幸福,,
你不用害怕你不可給我幸福,,因為我的幸福就是你,,
承諾,,會改掉我的壞習慣,,我一定會學懂堅強,,
不要拋低我一人,,請讓我跟你一起走,,
我不會放棄你,,
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][[][][][[]
小優,,對不起,,,又給了你麻煩,,,,
又喊又笑,,已經傻了,,,,,
和你傾訴完後,,心情的確好轉了很多,,懂得笑了,,多謝你!!!!
幸好認識了你這位朋友>>>>>>>>好朋友,,
|
|
TIME︰2006-07-19 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
尋日喊左一輪之後,,,成個人都好攰......
...今日又要去DAY CAMP,,唔想去,,都未有心情><><''
但係MR.WONG又唔比架啦..!!!!!
好彩,,見到一大班朋友仔,,心情好轉了!!!!!!>V<''
但係都唔係咁想玩GAME,,太攰啦.......
搞到係咁比ERIC煩煩煩.......SO變態......''''
PONG就唔係MET我就彈我....係咁打我....><><
好彩我GE心情好轉左,,如果唔係我又發脾氣咖LA....!!!
多得KOEY同我傾計,,提醒左我,,!!!
我知呢排我少左好多時間去陪D FD....><
放心啦,,我會多D陪番你地!!!!
|
|
TIME︰2006-07-17 06:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 203 | »
|