您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 6 月 29 日  星期四
 
TSA DAY 2 >> ENG & MATHS'''''
 

朝早都係同傻佬去食早餐///幸福的!!!!!

食完又4圍行...比MISS王麗玲見到...

佢講左句好GAP GE野...笑死我~

TSA悶到爆炸.....冇一份卷我做多過15分鐘....
 
做完即刻扒抵^^聽到小騰講左句:::你傻咖???!!!
 
12點幾放左..WITH傻佬,,小優落葵芳..睇野..!!!!
 
係商場玩野----*
 
跟著+HO黎接番小優走....''
 
傻佬就陪我番屋企換衫...一齊出旺角.../\/\''溫馨的!!!!
 
無印..吉野家..信和^^

4點..搭MTR走了..''''

係荔景落車車 /\/\'' /\/\'' /\/\''

之後再陪佢等埋車就走LU'''''

THAN去左足球場睇人踢BALL =]

+HO,,PONG,,河童.....果D係晒度~

傾左陣走啦.....傻佬打比我,,嗌我番屋企AR...><><''''

             
TIME2006-06-29 06:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 6 月 28 日  星期三
 
番8點9呀今日-------TSA啦終於''''CHIN////

照番平時7點5出門口....^^

因為約好左同傻佬食早餐/\/\''

跟著又撞到肥DEN''''條傻仔以為今日番8點....哈哈''''

之後我地3個行到搭10先決定去食咩...'''

=] 好好食....炸兩...腸粉''''

食完影相相..太極>>好靚靚*****,,

TSA都唔係好難....^^

11點11放...係CANTEEN HEA左陣就走LU''''

同傻佬4圍行...去左M記食野.../\/\'' 大口怪......

去左足球場果邊....比D蚊係咁咬我隻腳......

咬左成廿幾粒.......真係好亥突呀........><><><><!!!!!

3點番屋企執野,,出楓榭窩打BALL~

點知掛著同傻佬傾電話..

唔記得落車......><搭的士番過去.....'''

4點打到6點 [[[我,,小優,,MIKO,,KAI婆,,FING,,4眼,,PONG,,KIN,,河童,,肥DEN]]
 



傻佬,,你GE表情永遠都係咁GE.....

開心唔開心都一樣....我唔識分呀......

只要你同我講,,,我就會放棄去打波....去陪你!!!!!!><''

點解你咩都唔肯同我講WO........???!!

             
TIME2006-06-28 08:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 6 月 27 日  星期二
 
只要[[你]]肯講,,我都肯聽'''

[[你]]以前係點樣,,我都唔會介意''''

我淨係介意[[你]]咩都唔講比我知><><''''

信任>>我自問我地都未足夠....!!!!

了解>>亦都唔多....><

但我相信,,在不久的將來,,我們必定會十分信任對方''''好了解大家!!!!!

[[你]]教我,,我有咩開心,,唔開心,,發生D咩事..都可以同[[你]]講...!!!!

我希望[[你]]都係''''

我除左係[[你]]GE傻婆之外,,仲係[[你]]GE傾訴對象,,一位好好GE聆聽者!!!!!

             
TIME2006-06-27 06:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]