| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
|
TSA DAY 2 >> ENG & MATHS'''''
朝早都係同傻佬去食早餐///幸福的!!!!!
食完又4圍行...比MISS王麗玲見到...
佢講左句好GAP GE野...笑死我~
TSA悶到爆炸.....冇一份卷我做多過15分鐘....
做完即刻扒抵^^聽到小騰講左句:::你傻咖???!!!
12點幾放左..WITH傻佬,,小優落葵芳..睇野..!!!!
係商場玩野----*
跟著+HO黎接番小優走....''
傻佬就陪我番屋企換衫...一齊出旺角.../\/\''溫馨的!!!!
無印..吉野家..信和^^
4點..搭MTR走了..''''
係荔景落車車 /\/\'' /\/\'' /\/\''
之後再陪佢等埋車就走LU'''''
THAN去左足球場睇人踢BALL =]
+HO,,PONG,,河童.....果D係晒度~
傾左陣走啦.....傻佬打比我,,嗌我番屋企AR...><><''''
|
|
TIME︰2006-06-29 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
番8點9呀今日-------TSA啦終於''''CHIN////
照番平時7點5出門口....^^
因為約好左同傻佬食早餐/\/\''
跟著又撞到肥DEN''''條傻仔以為今日番8點....哈哈''''
之後我地3個行到搭10先決定去食咩...'''
=] 好好食....炸兩...腸粉''''
食完影相相..太極>>好靚靚*****,,
TSA都唔係好難....^^
11點11放...係CANTEEN HEA左陣就走LU''''
同傻佬4圍行...去左M記食野.../\/\'' 大口怪......
去左足球場果邊....比D蚊係咁咬我隻腳......
咬左成廿幾粒.......真係好亥突呀........><><><><!!!!!
3點番屋企執野,,出楓榭窩打BALL~
點知掛著同傻佬傾電話..
唔記得落車......><搭的士番過去.....'''
4點打到6點 [[[我,,小優,,MIKO,,KAI婆,,FING,,4眼,,PONG,,KIN,,河童,,肥DEN]]
傻佬,,你GE表情永遠都係咁GE.....
開心唔開心都一樣....我唔識分呀......
只要你同我講,,,我就會放棄去打波....去陪你!!!!!!><''
點解你咩都唔肯同我講WO........???!!
|
|
TIME︰2006-06-28 08:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
只要[[你]]肯講,,我都肯聽'''
[[你]]以前係點樣,,我都唔會介意''''
我淨係介意[[你]]咩都唔講比我知><><''''
信任>>我自問我地都未足夠....!!!!
了解>>亦都唔多....><
但我相信,,在不久的將來,,我們必定會十分信任對方''''好了解大家!!!!!
係[[你]]教我,,我有咩開心,,唔開心,,發生D咩事..都可以同[[你]]講...!!!!
我希望[[你]]都係''''
我除左係[[你]]GE傻婆之外,,仲係[[你]]GE傾訴對象,,一位好好GE聆聽者!!!!!
|
|
TIME︰2006-06-27 06:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | ... | 203 | »
|