| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
今日6點幾,,7點幾,,8點幾,,9點幾都起左一次身...咩事呢???!!==
一起身..2哥同我講英格蘭同巴西都8強出局..........><><><
嗚.......我GE碧咸,,朗尼AR..........=/\='''''唔濟呀...
踢左加時都冇入BALL....要射變態的12碼.....3比1,,輸了......
好想喊............=_______________________=''
食完野,,再訓....11點幾起身煮飯...!!!!
煮完又訓>>起身,,食完,,同小優CHAT左陣,,再訓......
訓到兩點半,,掟唔順啦....好熱............
打比傻佬求救...同佢傾左陣間!!!!
就起身NA,,終於迫走左我2哥....HEE^^
可以用電腦啦...!!!!!
跟著同大佬個FD CHAT....問咩呀問..唔話你知!!!你吹呀???!!!!!
待續..[[我大佬番黎了...><]]
|
|
TIME︰2006-07-02 05:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
打左GE野....冇鬼晒.....><><''
打番少少算啦.......!!!!!!!
12點10 -- 5點同KOEY出街~
5點幾再同傻佬出/\/\''
去過兩個PARK,,美心,,林士德足球場...
睇左幾分鐘BALL就走,,
廢時比我大佬D FD閒言閒語......''''
6點9比傻佬趕番屋企,,,佢驚我比MAMI鬧><><''
今日冇得等佢練BALL LU...
佢送我去天橋就走LU~
因為佢個教練係我地後面..''睇到晒...'''
佢都係快D入去換衫練BALL好D...!!!!!/\/\''
傻佬遲幾日要番工啦...><><
少見了.....所以幾呢日我地要見多D!!!!/\/\''
|
|
TIME︰2006-07-01 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
昨晚有點不快......流了數滴眼淚><><''忍唔住了..///
8:00AM同傻佬出左去/\/\''
睇10:30AM 新紮師妹3!!!!!!!!!
好睇AR,,仲要同傻佬去>>開心到暈/\/\''
下一次,,我GE目標係:::戀愛初歌 [[有JUSTIN,,ALEX*]]
1:45PM..傻佬陪我行上學校^^
跟著佢就落去打BALL LU~
4:30PM,,完左...落去搵傻佬../\/\''
5:30PM走了!!!!!!
今日同傻佬差唔多玩足一日 =]
開心了,,,同時亦了解他又多了一些^^''
FING生日,,HAPI B-DAY''''
|
|
TIME︰2006-06-30 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 203 | »
|