您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 7 月 10 日  星期一
 
文化祭''----FASHION SHOW,,劍道,,日本舞...'''

都算OK啦~劍道,,日本舞>>悶左少少!!!

FASHION SHOW GE結果就出奇果D.....O左咀....

[[[......下刪100字.......]]]

傻佬擾攘左好耐,,3點番屋企,,訓教.....!!!!
 


法國輸左LU......><'''尋晚5點先訓....

今日6點10起身........攰到食屎.......==

             
TIME2006-07-10 07:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 7 月 9 日  星期日
 
8 / 7

尋日冇聊得很....朝早晨咁早起左身...

玩左陣電腦就冇得玩....><><

係度等番學=33=''

番到去,,我係最早番果個,,上SAC先//

跟著D人陸續咁番黎!!!!

有3組人,,但係組組都係得5,,6個人==

係我地開緊會GE其間,,係咁比人蝦....><><''

+HO
差D DUM左我對拖鞋落街
..

PONG
係咁彈我,,係咁打我....搞到我隻腳紅晒
..SHIT!!!

開完會,,又係PLAY GAME...'''

最好玩都係MIU果紅個GAME...'''剌激...'''

我地果組WIN左,,我地搞到D人嗌晒投降...!!!!!!!哈''

4點,,走人..!!!

KOEY去商場,,換野>>大快活..!!!

跟著傻佬出到黎LU,,咁就同KOEY拜拜啦><''

陪佢食左D野買埋野飲就番過林士德,,

7點佢要練BALL LU..''

一路睇排BALL,,一路等佢...!!!SO COLD><><

9點幾,,佢送埋我番屋企>>走人...!!!
 
你再整親,,你就死,,!!!!!!!
 
9 / 7

朝早又係咁啦..><同傻佬CHAT左陣我2哥又黎搞搞震....=.=

跟著睇電視,,食左D野,,12點就衝左入房訓教教...

2點~大佬嗌左我起身..問我用唔用電腦^^

開心,,冇人係屋企..

MSN WITH 小優 ///

5點幾OFF了...去訓教教..養足精神今晚睇BALL!!!

7點幾起身LU,,沖涼>>食野....[[好想發脾氣..唔知點解WO..]]

今晚,,LAST一場BALL啦><,,  意大利VS法國

             
TIME2006-07-09 08:55 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 7 月 7 日  星期五
 
今日傻佬接我番學!!!/\/\''熱到傻啦......><><''

番到去,,WITH同學們傾計...仲有幾日,,我地就分開啦....唔捨得.....

跟著早會,,之後F.3上班房!!!!

講吓成績,,選科GE小小野...!!!

之後就入HALL啦...^^

社際辯論,,愛社VS勤社...[[[中國應向西方學習]]]

愛社贏左,,!!!!!

愛死吳琳譜[[高佬]],,愛死ERIC,,愛死林浩然,,愛死ICY /\/\''

9點半放左,,去拍個靚咔先...!!!!負左30幾40蚊.......==''''

跟著落去CANTEEN坐,,WITH傻佬,,+HO,,河童,,小優///

之後河童走LU,,佢地2個就幫阿沙手執獎盃..!!!

咁我同傻佬都陪佢地啦...

再落去M記,,但係冇晒早餐啦..SO去左[[銅千斤]]食..!!!

係咁比佢地串我><''我忍.....!!!!!

食完,,我同傻佬去左運動場買野飲,,

番去,,入左電腦室玩....!!!

1點10走得,,落去葵芳,,係M記解散!!!哈,,

我同傻佬又係商場4圍行..^^

係百佳買水,,冇意中見到[[PEPSI''S碧咸]],,開心到死,,傻佬呷醋??!,,><''

買左[[佢]]走之後,,就去林士德,,,/\/\ /\/\ /\/\''

有我GE小學師弟妹,,鄧SIR打排BALL''

哈,,,GOOD~係度睇,,

但係傻佬係咁串我阿SIR囉...搞錯><><

4點10就走LU~

送左佢去搭車,,我就順路去萬寧買野食,,

準備星期日晚[[[意大利VS法國]]] 哈哈哈,,,傻了,,''

番到去,,同傻佬CHAT左陣,,^^

             
TIME2006-07-07 07:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]