您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 6 月 11 日  星期日
 
掛念>V<'''

想了很多.....=33=

知道沒可能的.......

但仍然很傻的去喜歡,,掛念!!!!!!
 
今天十分想念您--掛念您,,從無停止*
 
同小優GE“10日約定” .....><

希望佢快D唔記得!!!!!

             
TIME2006-06-11 09:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 6 月 10 日  星期六
 
朝早出左荃灣,,諗著拎份REPORT==

點知果度裝修囉.....晒我D車錢......><

跟著番屋企執埋D野,,就打比小優啦..

之後我就去自修室睇吓有冇位啦..[[12點幾]]

SHIT的,,冇WO....

即打比小優佢地,,約係KFC等''''

係KFC度等左陣,,佢地就黎左LU~

3A 5大KAI子:::小優,,MIU,,河童,,綿羊,,立育'''

之後我地再商討係邊度食同埋溫書...

THAN去左吉野家..

一路食都有好多爆笑野WO,,笑到我地個個都停唔到,,

綿羊,,立育果D搞晒GAP咁,,傻KAI呀!!!>V<''

食完,,就係續講,,笑,,,,,,,

跟著就去葵盛M記溫書,,,,

KOEY,,CATHY果D都係咁...BUT我地都冇一齊坐...

我地6個都唔知係咪係度溫書GE...

初初>>我,,河童,,綿羊,,立育就一張枱~

小優,,MIU就一張...

但係之後河童就搬左過去...

跟著冇耐,,我同綿羊又另埋過去玩...得番立育溫,,,,

綿羊係咁話我想食雪糕呀!!!!!

但係我就同佢講:::D雪糕有屎咖,,唔好食AR,,!!!!

搞到佢話我唔比佢食,,勁..!!!!

跟著5點幾,,我就放棄唔溫啦,,

可能係自己卦著玩...又可以果度太嘈啦....溫唔到..

5點幾,,立育同我地BIBI啦..@@

跟著我就拎左綿羊部電話黎玩GAME..''

[[[同道中人呀..又係NOKIA,,又係PEOPLE]]

個GAME好玩,,但係好難呀.....

又比人話廢....><><知你叻啦死綿羊!!!!!!!

6點幾走啦..

搭“LIP”果陣,,衰多口.....

差D比綿羊迫左去另一部LIP度解決...''

好彩,,未解決....都冇事!!!

但係比綿羊同河童夾左一夾....屎左...=33=

落葵興果陣,,小優講左少少野比我知..唉.....><

我又唔講得比河童同綿羊知WO..

搞到係咁比綿羊同河童搞...><嗚.......'''

[[[我唔要比車車死呀綿羊.....!!!!-------

跟著去林士德睇綿羊同高佬俊練NIKE''' [[+HO都黎左睇^^]]

D人好勁WO...''但係個個都咁惡GE好似...

好GAP GE綿羊都好似變左好惡><''

跟著我地個係度睇啦..

一時睇吓排BALL,,一時睇吓NIKE,,

我又一時打吓機咁....''' OH,,綿羊部電話比我打到冇電LU...

7點幾,,小優,,+HO就去食野..

我同河童就係度睇啦...傾左好多野..!!!>33<

9點,,NIKE練完LU~

綿羊都番黎問我拎番部電話LA,,

可惜冇晒電了....!!

希望你可以平安咁番屋企啦,,咔咔^^

9點3,,走了!!!!!!
 

好耐冇打過咁長GE日記啦,,因為今日太開心LA!!!

好耐冇笑到咁GAP啦~~~!!!!! =] ^^

聽日計續!!!!

             
TIME2006-06-10 11:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 6 月 9 日  星期五
 

今日黑雨WO..但係都係冇得走....
又係好似上星期5咁,,難民營......
但係上次都好少少....起碼仲有D零食....
....今次得番D杯麵.....仲要比曾仔趕.....
都唔知學校係咪傻GA...
要我地留係學校,,又冇野食...又要吹人地番去上堂.....

今日冇去到溫書...DAY OFF....
出左朗豪坊..見到黎諾懿^^
係我前面...好>V<令仔''

PS::尋晚發左個超HAPI X 10000000000 GE =]
    十級開心,,十級興奮^^
    但現實同夢境不符.....-000-

    岩岩買左本簿..好耐冇寫過野啦..''
    夜D會寫我GE第1篇^^ [[夢境]]

世界盃開鑼:::德國 VS 哥斯達黎加''

             
TIME2006-06-09 08:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]