| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
上堂D野都冇咩特別,,
但係今日又收左份生日禮物^^多謝晒,,
放學去左ART室...好多人,,
我地果兩舊野未整過....今日先開始....!!!!
但係開頭係咁諗點整....晒左好多時間....
係LAST果個鐘,,先正式咁做野~
我比PONG係咁扑我個頭,,扑我屎忽...><佢做左扑野黨????!!!!
唔該晒>>河童,,幫左我最多~比左好多IDEA我 =]仲幫我整埋...^^
100000000000 X 唔該!!!!!!!!
我地呢班人又係最遲走....''
但係PONG同KIN係我地呢班人之中,,走得最早果2個~
我同河童就係玻璃門等小優,,+HO,,FING~
之後D野唔講得......秘密.....><><><''''
總之跟著去左M記食野~^^
PS:::唔該[[您]]
|
|
TIME︰2006-05-17 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
5月15日 [[[14歲的最後一個晚上]]]
今晚好開心AR,,雖然又唔係咩特別事,,,,=V=''
HAHA,,但係因為好多人同我CHAT呀..!!!!
又同河童傾電話,,傾左半個鐘..唔係好多..'''
但係都好開心,,傾左好多野~GAP KAI,,
KAI婆係今年第一個同我講生日快樂GE人!!!!!^^
龜哥哥係第二個^^ [[[雖然唔係正日,,但係我好開心AR^^]]]
5月16日 [[[MY 15歲B-DAY]]]
搭正夜晚12點,,MIKO同FING都SD左SMS比我...''^^
同我講生日快樂::::SO HAPI,,!!!
今朝7點幾,,收到小優的SMS...^^
番到學校,,就去左3A睇吓小優番左黎啦...'''
點知未,,><~但係就收到生日快樂呢句說話...是河童跟我說的~''' =]
番返班房...就做CHEM啦~
PONG一番到黎就同左講左聲生日快樂LA,,^^
勁開心,,但係~做咩要炒我個頭????!!!!!算啦,,放過你..!!!!!!'' =]
跟著KOEY行過,,勁大聲咁同我講左~
超級驚喜的~'''
之後就到FRANKY~都幾嚇人吓~'''^^
早讀>>2堂IH~
家政....''''煮野食....^^
煮完,,阿史入左黎偷食....'''
佢竟然話PONG果組果D好食D WOR.....><><''''
我地整晒..仲有10分鐘比我地食野....'''
比我地玩....'''PONG係咁同我講生日快樂...^^ [[[THXX]]
跟著佢仲教埋我點答TIM...就係“哦”咯~犀利......咔!!!!!!
CHIN堂,,好搞笑....''
阿史話我地嘈得濟,,,話邊個出聲就遲放LUNCH 3分鐘...
點知真係冇人出聲....'''
連阿史問問題都冇人理佢~哈哈哈,,,,特登到AR....'''
成班連埋阿史都係咁KAI笑~低B呢..!!!!!
LUNCH,,,佢地唔知去晒邊....
得番KOEY,,CATHY陪我~><><
點半,,開會~愛社全體幹事都有同我講~''''
特別鳴謝::::ERIC,,高狗&小亮..!!!!!
好開心!!!!!!!!小亮話請我食雪糕^^
番到課室..聰明都同我講埋..!!!! =] =]
PHY堂..AUYAN,,CINDY齊齊同我講,,^^HAPI HAPI,,
放學,,就落左2樓搵MIKO,,
因為上PHY果陣係咁同佢SD SMS...
咁掛著佢就即飛落去搵佢啦~
HAHA,,跟著就收到我15歲GE第一份生日禮物^^ I LOVE U呀!!!!
跟著落左CANTEEN坐,,
小亮請我食雪糕..^^
跟著肥DEN,,阿沙都有同我SAY HAPI BIRTHDAY^^
阿沙好搞野,,好似新年咁,,合晒手咁~
KOEY同CATHY就送左禮物比我,,!!!!!! I LOVE U TOO!!!!
之後小優,,FING都有送比我~''''
最特別的,,是小優給我的玫瑰花!!!!自製的~!!!! LOVE U SO MUCH~
跟著就同阿沙傾下年排BALL GE陣啦...
之後河童都黎埋..!!!!
WA..個陣好亂.....><><'''''傻咖......睇到眼花...''''
之後CHERIE同神婆都過左黎同我講~HAHA,,
等埋+HO,,KIN,,肥DEN落黎~
就走啦...落雨WOR....'''
今日全部人齊齊落KF~'''
我朵花花放左落河童個書包~~~
點知...拎番出黎都BIN左一半啦....><><好彩小優幫我整番..!!!!!
番去,,折禮物...!!!!!!!
今年GE生日好HAPI呀..!!!!!
好多人同我講生日快樂...!!!!!!我全部收到晒^^
有好多
人都好搞野..係咁話:::比面你,,今日你生日!!!!!!!
咔咔....^^
唔知點解,,今年記得特別記得晒有咩人同幾時同我講HAPI B-DAY!!!!
傻左....^^我永遠都記著佢GA^^
收左好多禮物....!!!!!!遲D POST相同埋POST D人名出黎啦~
I WANT TO THX U ALL!!!!!!! |
|
TIME︰2006-05-16 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
5月14日 星期日
行左成日街街..好好好好攰.....>口<''''腳斷啦.....
終於揀左禮物比河童LA^^HEHE,,
6點幾JOIN埋全家去LANGHAM酒店飲....''''
都幾好玩,,幾好笑....'''
好多特工...!!!!!!!!!到依家諗番到好笑......咔咔咔..!!!!!!
11點半先番到家...12點半先訓...........
5月15日 星期一
CHIN堂,,阿史又發揮佢KAI子GE本色....''''
搞到我又KAI笑.....''''
小息去搵河童...^^比左生日禮物佢~
MATHS堂同MILKY&LO BB玩''''哈~
BIO...比MISS NG話我同MILKY係咁傾計....
犀利,,咁都睇到.....''''
LUNCHTIME同小優,,河童,,KIN食...'''
打鐘上去同KOEY,,CATHY,,MILKY談心..^^''唔NA該你地,,=/\/\=
IH堂..教書..派小測....''
比MISS CHAN嗌左出去...
佢話我上堂成日發夢..嗌我比心機...'''!!! [[[我會的]]]
CHEM堂..同MILKY一齊食野...我就做功課啦順便...
就黎落堂果陣..我就去左同PONG玩..'''
MILKY竟然跳舞.......笑爆咀....
之後我同佢係個CHEM LAB四圍走...''''
順便玩吓浩楠哥先....'''!!!!!!哈~
放學去左3A做功課....''' [[[阿沙幫排BALL隊BOOK課室]]]
有我,,小優,,河童,,+HO~得4個???!!!!!
皇后就自己係度做.....!!!
阿史好白痴.....河童仲KAI..比佢見到自己食野...'''''
5點半走LU...!!!!!
12點就生日啦....!!!!!!^^聽日番學學....唔可以唔番!!!!
唔可以一到15歲就做衰女咖MA~
仲有,,今日上堂同MIKO SD SMS...'''^^令到我冇咁悶...''
RE:河童
唔洗感動WOR..!!!!!呵呵,,
我生日我會開心到喊....唔係卦...???!!!
我唔想好似上年咁WOR...又喊....????!!!
同埋..開心到喊??驚到喊JA卦.......><><你明我想講咩啦?!!
我地排BALL隊不嬲都咁正咖LA!!!!咔咔,,
我依家係同你鬥KAI呀....吹咩????!!!!!HAHA |
|
TIME︰2006-05-15 08:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 203 | »
|