您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 5 月 17 日  星期三
 
上堂D野都冇咩特別,,

但係今日又收左份生日禮物^^多謝晒,,

放學
去左ART室...好多人,,

我地果兩舊野未整過....今日先開始....!!!!
 
但係開頭係咁諗點整....晒左好多時間....

係LAST果個鐘,,先正式咁做野~

我比PONG係咁扑我個,,扑我屎忽...><佢做左扑野黨????!!!!

唔該晒>>河童
,,幫左我最多~比左好多IDEA我 =]仲幫我整埋...^^

100000000000 X 唔該!!!!!!!!

我地呢班人又係最遲走....''

但係PONG同KIN係我地呢班人之中,,走得最早果2個~

我同河童就係玻璃門等小優,,+HO,,FING~

之後D野唔講得......秘密.....><><><''''

總之跟著去左M記食野~^^

PS:::唔該[[您]]

             
TIME2006-05-17 08:35 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 5 月 16 日  星期二
 
5月15日  [[[14歲的最後一個晚上]]]
 
今晚好開心AR,,雖然又唔係咩特別事,,,,=V=''
 
HAHA,,但係因為好多人同我CHAT呀..!!!!
 
又同河童傾電話,,傾左半個鐘..唔係好多..'''
 
但係都好開心,,傾左好多野~GAP KAI,,
 
KAI婆係今年第一個同我講生日快樂GE人!!!!!^^
 
龜哥哥第二個^^   [[[雖然唔係正日,,但係我好開心AR^^]]]
 
5月16日  [[[MY 15歲B-DAY]]]
 
搭正夜晚12點,,MIKOFING都SD左SMS比我...''^^
 
同我講生日快樂::::SO HAPI,,!!!
 
今朝7點幾,,收到小優的SMS...^^
 
番到學校,,就去左3A睇吓小優番左黎啦...'''
 
點知未,,><~但係就收到生日快樂呢句說話...是河童跟我說的~''' =]
 
番返班房...就做CHEM啦~
 
PONG一番到黎就同左講左聲生日快樂LA,,^^
 
勁開心,,但係~做咩要炒我個頭????!!!!!算啦,,放過你..!!!!!!'' =]
 
跟著KOEY行過,,勁大聲咁同我講左~
 
超級驚喜的~'''
 
之後就到FRANKY~都幾嚇人吓~'''^^
 
早讀>>2堂IH~
 
家政....''''煮野食....^^
 
煮完,,阿史入左黎偷食....'''
 
佢竟然話PONG果組果D好食D WOR.....><><''''
 
我地整晒..仲有10分鐘比我地食野....'''
 
比我地玩....'''PONG係咁同我講生日快樂...^^ [[[THXX]]
 
跟著佢仲教埋我點答TIM...就係“哦”咯~犀利......咔!!!!!!
 
CHIN堂,,好搞笑....''
 
阿史話我地嘈得濟,,,話邊個出聲就遲放LUNCH 3分鐘...
 
點知真係冇人出聲....'''
 
連阿史問問題都冇人理佢~哈哈哈,,,,特登到AR....'''
 
成班連埋阿史都係咁KAI笑~低B呢..!!!!!
 
LUNCH,,,佢地唔知去晒邊....
 
得番KOEY,,CATHY陪我~><><
 
點半,,開會~愛社全體幹事都有同我講~''''
 
特別鳴謝::::ERIC,,高狗&小亮..!!!!!
 
好開心!!!!!!!!小亮話請我食雪糕^^
 
番到課室..聰明都同我講埋..!!!! =] =]
 
PHY堂..AUYAN,,CINDY齊齊同我講,,^^HAPI HAPI,,
 
放學,,就落左2樓搵MIKO,,
 
因為上PHY果陣係咁同佢SD SMS...
 
咁掛著佢就即飛落去搵佢啦~
 
HAHA,,跟著就收到我15歲GE第一份生日禮物^^ I LOVE U呀!!!!
 
跟著落左CANTEEN坐,,
 
小亮請我食雪糕..^^
 
跟著肥DEN,,阿沙都有同我SAY HAPI BIRTHDAY^^
 
阿沙好搞野,,好似新年咁,,合晒手咁~
 
KOEY同CATHY就送左禮物比我,,!!!!!! I LOVE U TOO!!!!
 
之後小優,,FING都有送比我~''''
 
最特別的,,是小優給我的玫瑰花!!!!自製的~!!!! LOVE U SO MUCH~
 
跟著就同阿沙傾下年排BALL GE陣啦...
 
之後河童都黎埋..!!!!
 
WA..個陣好亂.....><><'''''傻咖......睇到眼花...''''
 
之後CHERIE同神婆都過左黎同我講~HAHA,,
 
等埋+HO,,KIN,,肥DEN落黎~
 
就走啦...落雨WOR....'''
 
今日全部人齊齊落KF~'''
 
我朵花花放左落河童個書包~~~
 
點知...拎番出黎都BIN左一半啦....><><好彩小優幫我整番..!!!!!
 
番去,,折禮物...!!!!!!!
 
今年GE生日好HAPI呀..!!!!!
 
好多人同我講生日快樂...!!!!!!我全部收到晒^^
有好多
人都好搞野..係咁話:::比面你,,今日你生日!!!!!!!
 
咔咔....^^
 
唔知點解,,今年記得特別記得晒有咩人同幾時同我講HAPI B-DAY!!!!
 
傻左....^^我永遠都記著佢GA^^
 
收左好多禮物....!!!!!!遲D POST相同埋POST D人名出黎啦~
 
I WANT TO THX U ALL!!!!!!!

             
TIME2006-05-16 10:36 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 5 月 15 日  星期一
 
5月14日 星期日
 
行左成日街街..好好好好攰.....>口<''''腳斷啦.....
 
終於揀左禮物比河童LA^^HEHE,,
 
6點幾JOIN埋全家去LANGHAM酒店飲....''''
 
都幾好玩,,幾好笑....'''
 
好多特工...!!!!!!!!!到依家諗番到好笑......咔咔咔..!!!!!!
 
11點半先番到家...12點半先訓...........
 
 
5月15日 星期一
 
CHIN堂,,阿史又發揮佢KAI子GE本色....''''
 
搞到我又KAI笑.....''''
 
小息去搵河童...^^比左生日禮物佢~
 
MATHS堂同MILKY&LO BB玩''''哈~
 
BIO...比MISS NG話我同MILKY係咁傾計....
 
犀利,,咁都睇到.....''''
 
LUNCHTIME同小優,,河童,,KIN食...'''
 
打鐘上去同KOEY,,CATHY,,MILKY談心..^^''唔NA該你地,,=/\/\=
 
IH堂..教書..派小測....''
 
比MISS CHAN嗌左出去...
 
佢話我上堂成日發夢..嗌我比心機...'''!!! [[[我會的]]]
 
CHEM堂..同MILKY一齊食野...我就做功課啦順便...
 
就黎落堂果陣..我就去左同PONG玩..'''
 
MILKY竟然跳舞.......笑爆咀....
 
之後我同佢係個CHEM LAB四圍走...''''
 
順便玩吓浩楠哥先....'''!!!!!!哈~
 
放學去左3A做功課....''' [[[阿沙幫排BALL隊BOOK課室]]]
 
有我,,小優,,河童,,+HO~得4個???!!!!!
 
皇后就自己係度做.....!!!
 
阿史好白痴.....河童仲KAI..比佢見到自己食野...'''''
 
5點半走LU...!!!!!
 
12點就生日啦....!!!!!!^^聽日番學學....唔可以唔番!!!!
唔可以一到15歲就做衰女咖MA~
仲有,,今日上堂同MIKO SD SMS...'''^^令到我冇咁悶...''
 
RE:河童
 
唔洗感動WOR..!!!!!呵呵,,
 
我生日我會開心到喊....唔係卦...???!!!
 
我唔想好似上年咁WOR...又喊....????!!!
 
同埋..開心到喊??驚到喊JA卦.......><><你明我想講咩啦?!!
 
我地排BALL隊不嬲都咁正咖LA!!!!咔咔,,
 
我依家係同你鬥KAI呀....吹咩????!!!!!HAHA

             
TIME2006-05-15 08:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]