| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
心中有很多話想說....
但是...真的太多.......說不出來.....
LUNCH發生的事,,你們說是我錯,,,
但我自問...錯的不是我...!!!
你的那個謊言...太可笑了....!!!!
TO PONG :
害怕會因為他們的說話、眼神,,令到我沒有了你這個朋友...!!!
我知道,,我的那個蠢方法是行不通...
但我真的想不到別的辦法.....
聽了你對我說的話後....我放心了..!!!!
那顆快掉下來的眼淚又走回去了^^
|
|
TIME︰2006-06-01 08:00 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
尋日夜晚5點9去到自修室..溫書AR MA,,
唔知小優同河童黎唔黎.....
之後6點,,河童黎左..小優今日冇黎到...[[[冇所謂啦!!!我唔MIND咖^^]]
又係咁..佢教我MATHS..'''
果一課佢都未教GE....點知佢仲識過我.....犀利,,
之後佢就過左去隔離借書啦..
跟著我地就係度睇書....又好似幾好睇WOR....'''
中間好D野搞到我係咁笑...... =]
8點4,,5就走啦..!!!!
跟著9點半,,就同小優傾電話....!!!
[[好火囉完全..都唔知發生咩事....]]
傾到10點半,,就冇傾...
幫MAME掃地,,再打比河童傾.....
[[[點解個個都嗌我唔好問GA????!]]
又好似傾左1個鐘....
沖涼..做功課.....MILKY打黎...
[[你自己想點,,你諗清楚啦....!!!!]]
1點訓教教.....
今日11點起身....
都唔知有咩做......
再訓左個晏教,,2點幾先再起身...!!!
[[原來個人嬲得濟係可以咁攰咖WOR.....]]
跟著同小優去溫書LU.!!
小優,,河童,,KOEY多謝你地GE關心...
我冇唔開心,,係有D火JA......
但係我諗通左LA,,呢排溫書,,EXAM要緊..
呢冇聊野我唔再理LA!!!!!順其自然吧了..!!!! |
|
TIME︰2006-05-31 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
上堂,,好攰呀.....唔知做咩會咁攰......'''''
HEE>>除左HE外:::呢兩堂十分精神!!!!!!!!乾炒牛河....>V<''
LUNCH..扒係度............ZZZZZZZZ'''
PHY堂..阿SIR發火,,非同小可...!!!!!!!!!!
被鬧者>>不說了...!!!總之就因SLEEP而起..'''
可笑了...!!!!!****
<<<放學>>>
3C那個8婆都唔知係咪傻GE.....''''
報乜撚野串呀NG小姐,,,我識你老鼠麼?????!!!!!
都唔知我係咪踩親你條尾.....
有野就講白D啦.......
一陣應該去自修室溫書書.....
唔知佢地去唔去呢...??!
特別的事,,番黎先打...!!!!!!BIBI^^
今天 ::::脾氣不好&好想喊..... [[[但我要堅強!!!!!!!!!]]]
我以為我一早已放下了你,,
但原來,,你一直都住在我內心深處,,,,,,把我傷透了..... |
|
TIME︰2006-05-30 05:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 203 | »
|