| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
2點幾傻佬打比我,,/\/\''HEE,,終於唔洗係屋企發毛!!!!!>V<''
陪佢買褲褲同鞋!!!!! [[見到MILKY呢個--看更--笑死,,]]
5點幾,,小優黎埋,,去左林士德睇NIKE女籃...
點知佢DUM左勁耐都未開BALL....><><><
6點10佢地2個都要走LU.....!!鳴....冇得睇NA!!!!!失望死......=3=
|
|
TIME︰2006-07-13 08:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
晨早留留起身,,同傻佬傾左陣電話&CHAT ICQ,,
之後沖涼,,番學NA,,!!!
番去要執社櫃,,D人未番到,,咁我地就係圖書館度傾陣計先NA,,
副社番到黎,,就上得去LU...''
係度點數...好快搞掂!!!!!
11點半就落去PIZZA HUT啦..!!!! [[愛社食飯]]
13個---社幹+社辯GE同學仔..!!!!!
開頭未嗌野食就同ERIC,,柏謙係度傾計NA,,搞笑!!!^^
齊人食野..!!!!開心死,,!!!!
食左600幾蚊...==
1點就番去學校LU..!!!!
係個操場度狂曬........><><><'''
跟著上到一樓MISS OY嗌我去校友會處,,打比MILKY..!!!
入HALL,,同MISS OY傾計...知左B班LU!!!!冇咩感覺,,==''
睇頒獎..悶到死....!!!!!!
完左上課室..派成縝表....其他野..!!!!
放左,,小優講左個更壞GE消息比我知.....令我再次自閉了.....
跟著同傻佬係葵興....擾攘左好耐...
佢先肯去練BALL ....
咁我就番屋企.....
8點,,傻佬打比我話練完BALL,,
咁我就落去NA,,
死傻佬又整親隻手指...又唔見左副眼鏡......=.=
夜晚,,1 ONLINE,,小傻同傻佬同時ADD我,,,,/\/\''
小優::冷靜D呀..!!!!下年C班有咩人都好NA,,咪鬼理NA..!!!!!讀書要緊呀.!!!!
你亂發脾氣我唔要你!!!!!!!!! |
|
TIME︰2006-07-12 11:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
今日真係發左毛....==''係咁訓=3=
22:30---16:00 >>足足17個半鐘,,
犀利到食屎!!!!!
16:00,,小優打黎,,咁就中止左我GE睡眠時間...//
咁都好,,有得傾電話...但係佢帶左個壞消息比我>>冇得去SWIM,,
又係佢屋企人....><><><'''
傾左4個字,,收線LU...灘係張床度,,呆左咁望著2隻熊仔''傻左,,
跟著頂唔順...落左圖書館...都唔知做乜.....''''
一路行..一路同小優傾著電話..!!!
番到屋企,,再打比小優傾..!!!
傾左陣,,收線,,傻佬打黎>>又傾/\/\''
----*聽日派成績表LU...我入邊班都唔驚NA,,照讀NA!!!
----*我係驚傻佬詐,,,,,=W=''
PS::傻佬...對唔著呀.....><''
|
|
TIME︰2006-07-11 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 203 | »
|