| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
找 在世間那位觸碰心弦
若碰到會否因愛不斷
讓倆心承諾不變
縱使兜多幾個圈
願這生也可因愛生存
願這生愛可保證不斷
讓愛戀程度不變
每天要活在熱戀
世間轉變超出你我預算
無需多番埋怨
延續故事寧可泰然
冬天也覺微暖
*Let it flow Let it flow
I believe Love will flow
若是終可遇見多好
心想愛如能預告
他日回望難免期望太高
Let it flow Let it flow
I believe Love will flow
日後假使為愛擔保
試問誰 值得抱緊像寶
是否永遠終老*
天 若看到我演的那齣戲
但究竟最終怎會分離
是我蠢從未處理
至少昨日曾和你
倆心緊扣公園裡抱著你
如今手挽行李
重拾昨日回憶遠離
終於也要忘記
REPEAT**
|
|
TIME︰2006-08-17 09:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
晨早8點半起身..打比相公...!!!THAN玩電腦,,
成10點55先去到地鐵站....!!!!要相公等我咁耐~對不起呀!!!!!!><><''
搭去太子..11點3到左,,之後就等相公GE表弟.....
等呀等呀......好熱...........等到成點幾兩點架車先到...激死...!!!
跟著就搭番MTR番東涌啦..''
番到去,,相公個MAME 要WITH佢同佢表弟食野..
咁我就周圍行吓先啦...等相公再打比我~
之後再搭38去相公屋企...!!!!
5點走LU!!!!*
對唔著呀..相公~><>< [[..............................]]
小優,,CINDY>>生日快樂呀!!!!!!!
|
|
TIME︰2006-08-16 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
|
尋晚同相公sms...之後又訓唔著,,打比佢...
哈哈..細細聲咁傾..傾左半個鐘..之後訓lu!!!!
今日8點幾同milky傾左陣間電話..睇吓佢近排點~''
點知...!!!!! \ ______________ / ''
多謝你比我ge忠告~〝睇清楚身邊ge人〞!!!!
我會咖la..你放心!!!!
[[等相公補完課..等相公打比我........]]
等到10點7..相公打比我啦//
跟著我地就一齊出左尖沙咀..陪佢拎身份証..''
拎完,,去我未去過ge星光大道==''
再番旺角..陪佢拎埋個回鄉証...再去muji買野~
之後食埋野就走lu!!!!!!
搭地鐵番去...沿途上,,相公講左好多野比我知...
我地本黎諗著各自番屋企..
但係最尾我都係陪相公搭到東涌...
之後自己搭番車番去....悄悄地-----哭了.......
今次係因為你岩岩ge提醒,,令我記得我地第一日相識ge某一部份....
番到去同相公傾左陣電話...chat
4點幾再睇“惡魔在身邊”....
唔怪得知你要我自己睇個結局....唔怪得知你同我都睇到喊...
原來.......真係好似..........><><
TO YOU:::
現在的分隔,,是為了我們的將來!!!!!!!!!!
就算我們分隔兩地,,我也有愛到底的勇氣!!!!!!!
|
|
TIME︰2006-08-15 09:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 203 | »
|