您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 8 月 19 日  星期六
 

今日係我同老公仔GE第2個月啦>3<

開心同唔開心都係我個心各佔一半.....

這幾天都在擔心中渡過////


早上,,起左身玩左陣電腦再訓...訓到10點5起身換衫lu..

之後老公仔補完課打比我..嗌我落樓..落到去等左陣間就到左lu~

去mtr接佢表弟..跟著就周圍行吓啦..去m記食野..買飛..睇衫..買野飲...!!!

之後去葵涌運動場坐左陣就去番mtr lu...老公仔要收數...''

跟著等埋小優黎到,,買埋野飲就入場lu~睇[[戀愛初歌]]...

好好笑..d歌好正..由其係首《kong》~

睇到last//小優冇lala係咁笑..笑到傻左..佢話佢自己係編劇....=3333='''

不過果度又真係幾感人ge~!!!!!*good,,

睇完..就去葵涌運動場啦~老公仔打ball...佢表弟就坐左係地下訓教教..

我同小優就係度傾計////傾左輪就陪小優去食野~

食完就番過去lu~隔左陣+ho黎接小優走了...bibi~!!!!

咁我就同佢表弟呆左坐係度....5點幾終於走lu....

跟著行過部大電視..睇埋【世界女排】last果幾分先走~中國贏左~!!!

之後就番屋企lu..........



距離????!!! 好像>>遠了.........

             
TIME2006-08-19 08:15 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 8 月 18 日  星期五
 

晏就去左E院度..覆診~2點幾走得//咁快GE??!!!冇事LU~^^

跟著打比老公仔..之後去太子JOIN佢同佢表弟..

由荃灣去太子,,竟然用左9個字.....因為我係荃灣搵MTR搵左好耐..唔識路..

激死左我個老公仔.....!!!

跟著就行啦~''行去旺角~陪老公仔同佢表弟睇衫衫...

但係我都冇幫佢地揀到..因為冇乜心情///// ><''

之後行左幾個商場....!!!老公仔都揀唔到衫..得佢表弟買左....

跟著去左吉野家食野....老公仔成日都話我同佢表弟唔講野......///

咁大家都聽唔明大家講乜啦....同埋都係果句..我冇心情.....!!!!!

之後行多陣,,搭MTR番屋企LU~冇心情......==''

番到去..去左百老匯睇吓[[戀愛初歌]]聽日幾點有得睇...

之後打比老公仔&小優...!!!

聽日老公仔..佢表弟..我..小優去睇戲...!!!


老公仔22號同佢表弟一齊番大6 LU.....

唔知幾時先落番黎........唔好去咁耐呀...!!!!!!!!>3<

             
TIME2006-08-18 06:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 8 月 17 日  星期四
 

鳴鳴鳴..老公仔同佢家姐&表弟走左lu....!!!!

去左迪士尼玩......><><''dum低我係屋企發毛..訓教....=333=
好彩老公仔打比我,,比我聽吓佢把聲..!!!嘻嘻,,
打左3次比我啦..同我講好曬..好熱..好攰..仲比佢表弟狂踩拖鞋....><心痛.....
不過鬼叫你去迪士尼冇做足準備咩...???!!!哈^^
遲d見到佢可能變左碳lu....><唔要呀......
不過咁曬你仲影相..拍野比我睇~咔咔,,愛死你lu..!!

待打......

             
TIME2006-08-17 06:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]