| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
希望..聽日傻老公有得出街..行程順利!!!!!!!/\/\''
*同傻老公去睇[[死亡筆記---最後的名字]]..
*開開心心咁去食lunch..
*再行街街...((買好多野,,影貼紙相>>>>>))
*不要哭著搭地鐵回家!!!!!
我愛你.,*
待續.........
-----------------------------------------------------------------------
嘻嘻..行程都好順利/\/\''
10點會合老公..同老公家姐..!!!
去睇戲..^^我地睇[[死亡筆記---最後的名字]] ..*
佢家姐同佢個FD睇[[地海傳說]]@@
11點8先睇..未夠鐘>W<''
去行左陣..上左公園坐...之後老公上左我屋企睇埋第1集果少少...'''
11點3落去LU...!!!!>3333<
好好睇...''L''好型!!!!我仲意牙!!!啜~~~~
好感動牙LAST果度..眼濕濕......
睇完..2點,,出旺角...竟然又係地鐵[[.........]]
出到去..行街街..我陪老公睇JACKET..老公陪我睇衫..''
3點去夏雪食野...!!!飽到傻左..好好味..!!!!>V<''
[[老公收到個好消息..唔洗番去食DINNER^^'']]
之後再行...去左太子...老公幫我睇中左件衫..^^
我都覺得好令..但係好貴牙...!!!
我唔捨得洗你錢牙老公..最後冇買到..!!!!
5點幾6點出荃灣..去大家樂JOIN埋老公家姐..老公FD食野..''
佢地打邊爐...好搞笑..!!!!*
我同老公仲好飽...買左個餐黎食...
佢地話我地好亥特...兩個人食一個餐....=333=唔得咩.,*
我地食完..係咁同佢地爭食...'''^^
佢地食左好耐..我同老公係度玩...
創作新口味...''蕃茄奶精''????!!!!老公食到個樣GAP左....咔=)
7點幾..走LU..行左陣街街就搭地鐵走LU...!!!
比左份禮物老公..''
番到去..同老公傾電話..SMS..'''
我沖涼果陣出面火足......好彩冇事....唔係我變燒豬>WWWWW<
20061115------BYE
|
|
TIME︰2006-11-11 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
不管你要多久後才回來...'''我也會等..
因為我深信我們間的承諾..!!!!!!
2年是不可能做到成績出黎...>__<''''
所以我會等你..!!!!!
[[我們的承諾..我們的信念..我們的愛......*]]
|
|
TIME︰2006-11-11 04:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
那一刻..我哭..我嬲...很想跟你說[[.......]]
吳劍揚...成日開空頭支票!!!!!!!!
|
|
TIME︰2006-11-10 06:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 203 | »
|