您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 9 月 30 日  星期六
 

傻老公走左第2日...雖然好唔慣,,但係我點都要去習慣....

睇番d信息,,你比我ge信,,hotmail...

令我覺得有左支持...有左鼓勵>>去等你番黎!!!!!

今次係我地第2次ge分離...

第1次係8月尾,,而果次你行開左10日......

而今次...你會幾時番黎呢????!!!

下一次,,即係我地第3次ge分離.....

將會帶比我真真正正ge痛苦.......

希望11月1日.....不要來,,

但我亦希望當“佢”黎到ge時候......時間可以過得快一d.....

咁我就可以快d同番你一齊,,開開心心咁過每一日....!!!!!

             
TIME2006-09-30 08:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 9 月 29 日  星期五
 

929.,*BAD DAY.....
朝早6點起身...
6點幾送傻老公,,傻老公家姐、表姐走.....><
係MTR喊.....=33=
---------------
---------------------------
------------
番學>>比肥DEN同KAI輝踢走我對鞋......囉左....#..
-------------------
-------
ACCOUNT TEST唔夠時間...
差5個T未結同個CHECK數表=000000=
社員大會.....好失望==
同番上年GE幹事傾計....好掛著你地~''
[[我搞小圈子呀?????????]]
落去同MISS OY,,CINDY,,FING傾計....
那問題一出現,,CRY AGAIN==''
-----------
---------------
-----
番屋企,,更是沒有心情了...........

〝111會是怎樣??????〞

             
TIME2006-09-29 10:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 9 月 24 日  星期日
 
今日係屋企發毛,,做功課.....T^T,,
我個傻老公去左邊???!!!!! MIZ U SO MUCH >3<''

尋日早上9點幾,,傻老公打比我,,*
同佢傾左陣,,收線...睇電視,,==
隔左個幾兩個鐘,,,頂唔順要打比佢LU...*
傾左陣佢去煮野食WO...收線....#
我去訓教教...等傻老公嗌醒我...!!!!!
點知2點9先打黎嗌我換衫......犀利WO..!!!!又話出1點=V=
換好衫,,打比傻老公,,點知佢嗌我3點半先出....''''
........我發脾氣架.....我會食人架..........哼,,
3點幾出門口....去朗豪坊搵佢,,*
條傻仔竟然見著我上電梯..佢仲搭落去.....
你眼望我眼.....扮唔識我??!!!==
之後行左陣,,去潮特 [[行樓梯行到我暈陀陀==]]
傻老公換過件衫,,*
/\/\''幫佢揀左件綠色GE!!!!!HEE,,>V<''
之後再番去朗豪坊搵傻老公SIS,,*點知佢係度百老匯-V-
我地就過去咯...跟著原來佢去左家樂坊,,*
上去搵佢,,又一條樓梯...............>W<''
傻老公比完野佢SIS之後我地就行先一步LU...''
去聯合行左陣間,,*
跟著傻老公SIS黎JOIN佢睇西裝,,咁我就閃人LU,,*
閃左一半,,傻老公打比我嗌我番返去....嗌我陪佢一齊走,,
噢噢.......傻老公SIS同她的FD正正式式咁見到我GE存在LU.....''
佢地睇完,,就走人,,傻老公SIS行得超快,,,,,,閃左去勁前.....
搭MTR番去,,我又好固執咁要同傻老公番東涌.....

想起快要跟你道別.....CRY____)))*

[[929〝111]] 不要來--好嗎??!!*

             
TIME2006-09-24 05:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]