| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
|
張敬軒
哭了 才發現自己真的受傷了
你曾對我說你永遠是我的
為了愛情我把自己的幸福都忘了
你快樂 我就快樂
*也許 是我們彼此都太年輕了
總是特別容易沉溺在愛情裡
每當我再次看到身邊美麗的花火
你已離開我 我還是想對你說
baby I love you so much
你走了我的心在淌血
baby you hurt me so bad
想要你回到我的世界
baby I love you so much
你給我的諾言已經瓦解
baby u hurt me so bad
只要我們都愛著 無論多苦都值得
說好的 你怎麼忘記了*
REPEAT*
尋晚聽呢首歌聽到我喊...><
..................................
食屎..!!!!原來我地班咁多人食煙??!!好勁
睇唔出WO..!!!PF小姐..成日係度啤啤啤...
係咪食煙食矇左你牙..!!!??!
唔怪得你個死人樣咁殘啦...!!!!
|
|
TIME︰2007-01-27 11:34 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
24/1*
PE堂我同FING FREE TIME^^
打排BALL正死..!!!!***
ENG做DRAMA..WITH界界..熙熙..白切雞..
背左對白唔記得晒...狂貓紙...CHI線
F.5 & F.7個惜別會好正!!!!
好感動>V<''想喊......
F.5我識GE都係同我一齊做過社幹GE同學仔..^^
一齊大合唱..跳舞..開會..執社櫃..慶功~
好掛著你地呢班幹事!!!!喜歡從前..=]
F.7 GE都係我大佬GE同學..
成日都係學校串吓我咁..第日都唔有LU...><''
MIZ*小亮(前社長)..高佬,,FIT(前COOL KISS,,學生會GE大佬)..
金鈮GE傻笑聲..其恩好好聽GE歌聲..
仲有好多好多.......'''識左你地咁耐,,超級唔捨得..!!!!!
唔知第日仲有冇機會見到你地成大班F.7係白普理呢??!!!
好掛著KCM既同學仔霸左6、7張枱GE呢個場面..!!!!好正!!!!
25/1*
補考中史...出貓仔...''
6點走..!!!我都算早GA啦..有好多人都遲過我=)
原來她不像我想像中恐怖
只是我之前太多心了!!!
|
|
TIME︰2007-01-25 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
對自己好失望....
派晒卷lu....4科合格....''
中文(聆聽+閱讀理解):::14 / 60 [[未試過咁低...]]
(中作):::60 / 100
ENG(LISTENING):::36 / 80
(PAPER1A READING):::48 / 100 [[咩都差D... ]]
(PAPER1B WRITING):::41 / 100
ORAL:::6 / 25
數學:::45 / 100 [[好多人唔合格,,所以調低左45分合格~岩岩好...]]
商業:::67 [[mc岩晒又點...咁低分...以為有7字頭..]]
會計:::45.5 / 70 [[比預期中低]]
經濟:::71 [[點解會有人咁勁..96分..?!對自己超級失望...]]
中史:::25.5 / 80 [[估到....]]
○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●
其他唔合格我就唔敢講....
但係商業..會計..經濟-----咁比心機都係咁ge分數??!!
唔甘心.... |
|
TIME︰2007-01-22 08:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 203 | »
|