您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2006 年 12 月 9 日  星期六
 
DAY 1 12月7
(出發前)
上左頭4堂,,再見了..4B*
入HALL聽野..同KOEY去食LUNCH''*
2點幾去到個CAMP.,*同JOVY,,阿肥1間ROOM..!!!*
3點幾去禮堂玩GAME..MISS呂遲到...
成班人齊齊學佢::
[[我憎人遲到咖LA!!!!!!!*]]
1開波..改隊名,,口號,,隊形!!!*
[[1家人]]
(((有困難,,唔洗驚~有心事,,講我聽~
有意見,,唔會BAN~玩遊戲,,我至精!!!!*1家人MA!!)))
[[[愛>>愛>>愛~~~1家人]]]
圍埋一齊玩GAME..連NUMBER''
玩左8次..計時連1至100...好興奮,,眼花WO!!!!哈哈~
6:00--7:00食DINNER..做[[功課]]!!!!
番到去..聽左陣野..
有D去拎獎學金GE都黎左LU!!!!^^
成60幾人一齊圍圈拖手唱校歌..''勁正..癩左..!!!*
唱完玩[[解手]]..我地組唔掂...>w<我地齊齊諗方法..好團結..!!!!!!!!!^^
最後都係玩唔到..不過仲有第2日..!!!*
玩到夜晚10點半先放人...
番去營舍沖涼..食野..做[[功課]]!!!!
之後同KOEY,,小優,,1家人>>>影相..!!!!*
跟著番去營舍度搬晒D枱,,CHAIR出去門口度坐...
[[2點幾..老公仔打比我.,*人地話你.,我鍚番你!!!!>3<]]
灘係度睇星星..傾計WITH TERRY,,紹隆,,小優~!!!!*狂吹水...
佢地勁講黃色野...我同小優訓唔到..走去+HOKIN
間房訓...
不過訓得個幾鐘..[[凌辰4:40---6:15]] 驚有人CHECK房 ={
我地都唔肯起身...我比KIN扯著2隻腳..差D拖左落床...
一早就做打交...好勁...!!!*

DAY 2 12月8
打完交..去觀星台WITH小優,, +HO,,KIN*
好多星座GE野睇~!!!!!*
之後番去刷牙..老公仔打黎睇吓我點..''
冇咩訓到..比佢鬧><><><'''
[[不過多謝你打比我,,我好開心~反而我搞到你唔開心,,對唔著.,]]
8點去食早餐..再玩解手...''
搵人教我地先...終於領悟到啦..!!!!^^
我地慢慢再試..得左.,*
我地由最慢果組..變做最快果組...!!!!
做左一個最好GE成績...1秒44!!!!!*勁牙.,*
好彩我地冇放棄!!!!^^
再玩左3個GAME..呼拉圈>>16釘>>收穫,,付出>>營商!!!!!
16釘...我地第1!!!!!勁野*.,
累死...好彩中間有LUNCHTIME..順便可以料吓!!!!!
DINNER後又玩..
[[唱歌仔''真心英雄'',,玩人浪,,(((WE ARE THE BEST)))*
睇左3組做話劇...'''笑死咩...??!!!^^
夜晚10點..做功課..沖涼..!!!!*
終於掟唔著//係床度訓著左><!!!!
12點訓到3點幾....[[因為老公仔GE一個長途電話整醒左我..^^傾左陣,,]]
出去營舍門口搵佢地...'''又好似尋日咁..咩都係搬晒出去...'''
之後我食麵..零食...!!!*同佢地吹水.,*
跟著散晒LU D人..個個都番去LU自己個ROOM...
我同小優,, +HO,,ERIC就係出面...
我同ERIC就灘左係度訓左....''小優,,+HO就去左第2度訓...''
6點同7點都比小優嗌醒左我!!!!*
起完又訓番...勁WO..!!!!!!

LAST DAY 12月9
係出面訓完..有D凍凍地..''ERIC係咁放屁..
笑死我同小優....!!!!!
老公仔又打比我.,*嘩..有D字我講唔到...
直情係發唔到音....玩到痴左..''''
搞掂D野..去食早餐...'''
9點..真情剖白啦..差唔多個個都出晒去講..
聽到呢D已經好感動...忍著左冇喊...!!!
1家人成TEAM人大嗌:::(((阿媽,,多謝你牙!!!!!!!!)))
剖白左個半鐘.,*
之後玩多幾次呼拉圈...''第一次最快..第二次最慢...><''算啦.,*
入番去..全部人要合埋眼..聽佢講野.,*
好似玩吹眠咁.,*聽聽吓D眼水激流....傻鬼左...!!!
之後攬著[[1家人>>>阿媽]]係度喊...
跟著個個都要GIVE ME FIVE!!!!!^^
再圍著唱歌...再玩人浪..校長,,韋SIR,,MISS呂都有玩..好HIGH!!!!!*
LAST影相WITH1家人.,*
番房執野..食LUNCH..等旅遊BUS都有影相.,*好唔捨得..!!!!
係BUS訓教教...*
2點半番到屋企>>>訓了..!!!!!!

PS::1))) 估唔到係呢3日2夜CAMP 會得到咁多野...!!!
               竟然會感動到喊.,* 
[[第一次同最後一次]]
        2))) 老公仔.,*打左4次 比我,,開心到傻左*
               但係我做左D令你唔開心GE野..對唔著 !!!!!>3<
        3))) 比人迫我打日記....CHI線...!!!!
   4))) CAMP D相遲D POST去相簿 .,*

             
TIME2006-12-09 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 11 月 30 日  星期四
 

1/12* =]
我愛吳劍揚老公BB牙...
(承諾)終身不變...!!!!!
********************************
30/11''
好憎你牙HOTMAIL......
怪獸字..怪獸字....
我想同傻佬講D野姐...''
咁都要阻著晒....!!!!!!好嬲牙....!!!!!=3=

為什麼要拆散這兩姐弟....???!*
為何還要分開......><

             
TIME2006-11-30 06:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2006 年 11 月 19 日  星期日
 

19*.11.2006
乖老公個月了...=] 好開心.,*
我地要繼續甜落去,,直到永遠!!!!!XD''
-----------------------------------------------------------------------

17.11.2006
上機了...今天應該到了...
但還未致電給我...><><擔心中....
今天是5個月的開始,,也是分隔兩地去維繫的開始>W<''
加油牙...!!!!!!!!
-----------------------------------------------------------------------

老婆老公

             
TIME2006-11-19 09:27 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]