| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
老死!!!BYE,,
一路以黎..都覺得自己得好少朋友..
但係一直我都冇咩理到...*
直到今日....
一個識左差唔多4年GE朋友退學....
真係好唔捨得...!!!
好唔捨得...好想喊....
一齊玩過..又因為佢GE缺點同佢暫別過一排....
到依家..不算是你的知己....
但係..你幫左我好多...係我唔開心果陣..!!!
總算係一場老死吧!!!!
睇著你GE''轉變''...有D心酸...*
我諗..你退左學..要好耐先可以見到你了..!!!!
多麼感激永遠都想我好 你對我笑著用心分擔我苦惱
再見!!!><
[[希望,,友誼永固!!!!]]
星期一,,記得探我牙!!!!!!
知道這件事後...想清楚了!!!
朋友應該珍惜..所以我想通了....
不會再生他的氣!!!!
對不起..!!!*
做回朋友..可以嗎?!
|
|
TIME︰2007-03-09 08:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
8'3'2007
被趙先生邀請,,SO中文堂調左去阿熙..阿界度坐...!!!^3^
唔洗自己坐自閉位....第一行第一個..!!!!!
ENG堂就不嬲都係佢地果邊坐....上堂唔洗悶...!!!
笑餐死..!!!HAHAHA!!!!=]
上堂偷食..偷飲//咩世界??!!!哈哈~
放學4B比MISS TAI霸左...
上左4C...!!!做功課!!!
立育同傻城好傻仔...!!!-0-
WIF小優落葵芳..!!!
〝愛與淚相隨〞 我想睇!!!!*0*
快U-TEST了...!!!!要努力了!!!*
TO YOU:::
唔知仲有冇嬲你....
但係我諗我地好難可以再好似以前咁..!!!!
給我一點時間!!!!可以嗎?! |
|
TIME︰2007-03-08 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 203 | »
|