| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
傻老公好貪玩...激親傻老婆*
不過我都衰小器...
=]跟他說((對不起))!!!
陪JACKY出去食早餐..
再去佢屋企...KAI..
夜MAMA...11點9先番到家..''
TODAY..THX JACKY***
有點害怕...有特發事件發生....
那...我的美夢....就幻滅了...
成功的話..我也不想白食白住...
|
|
TIME︰2007-02-23 10:20 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
8 MONTHS''
VICKI LOVE RICARDO =)
尋晚4點先訓..睇新紮師妹..!!!WOW..感動!!!
TODAY,,WITH傻老公MSN & 傾電話'''
((MSN))
開頭好似嗌交咁..><><''
又話18..19都打比我...18冇打...嬲死你...!!
勁快咁轉左話題..-0000- 要記得24號先,,*0*大日子..
傻老公打橫黎....-333-正一野蠻人..!!!!
之後問番佢24號點算...原來比佢昆左...
唔洗我打..!!!!好彩... /口\
((電話}}
2點半打黎..傾左半鐘有多..!!!
我成日都會諗起你..跟著就訓著左....-00-PIG....
佢話我數綿羊...哈哈!!!
傻老公:::你要我氹我訓...!!!
ME:::唔得WO..我又唔係你身邊...如果我係你身邊我就可以攬著你訓牙!!!
傻老公:::咁我咪好辛苦...???!!
ME:::吓....咁你攬著我氹你自己訓啦..!!!!
傻仔狂笑!!!!!! [[我好鐘意您笑牙!!!!!]]
傻佬問我捨唔捨得離開我D屋企人... ((做咩咁問??!!))
原來佢3哥話養我...-000000- 咁都得牙?!真係多一人多雙筷.....咁簡單咩...
我答唔知..!!!比佢問多兩問....我又掟唔著LA....唉牙><!!!
係度發神經...喊著咁講好掛著佢...>3<''
問埋佢上次“第3個問題”....><><><''
.....大冬瓜..... 我唔要..!!!
傻佬話如果我第日要過去GE...會包晒機票比我...但係要我自己去..!!!??
如果我唔識搭咁點牙?????!同埋,,,係咪只係得3個月詐,,,??
咁我地幾時先有得去DISNEYLAND牙????><
睇黎我地GE計劃有排都冇得實現!!!!-00000-
仲有一年...唔好諗咁多..!!!! ((大家咁話))
平凡得黎又開心GE一日!!!
送首歌仔比您..
((大細心))
若是問志願 我想你開心
你愛那一個 自然換到傷感
才叫我無限細心 唯求使你
曾陪我 可快樂至今
是自大志願 制止你心酸
要對你心軟 給你打算
憐愛你 從未覺得倦
上天恩賜我 怎可怨
事物會消逝 愛侶會失勢
我有的一切 自問也許值得你快慰
做情人一世
* 令你開心不顧甚麼
明白愛你不可出錯
如令你有一點不妥
誠懇去認錯
會叫我更加好過
為你傷心不算甚麼
曾預算過犧牲更多
如若計較得失因果 不是我
在懷裡有你 哪曾活錯 *
並沒大志願 我只要相戀
要愛到很遠 不再幽怨
呈獻我 償盡你心願
用坦率對你 不兜轉
|
|
TIME︰2007-02-19 01:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
17'2
去樂富探姑婆..再出青衣探姑姐,,LAST深水埗..BABA..^^''
不過唔知做咩..個人不太舒服....暈暈地...-3-
希望聽日唔好咁...大年初一..唔好病..大吉利是....=0=
今日有利是收...^3^好興奮!!!!
2封大利是...加埋4位數字..!!!估唔到.....HAHA =]
不過知道左D野....好擔心BABA..!!!!
3:30---5:30..訓!!!!因為今日好早起左身....''
16'2
JACKY今日番大陸!!!佢唔ADD我同我講我都唔知...-3-''
同佢MSN左陣就出去會一會佢..順便交低D''身後事''先!!!@@
係M記食野傾計..傾左好多野..*咸濕婆.....=口=''
佢話我用幾年時間等一個人..話我傻.....你就傻牙..!!!CHI線..*3*
去公園坐左陣..又傾..!!!*
4點幾佢阿MA CALL佢..要走LU!!!小心啦..仆街!!!
之後就去左辦年貨...爽死!!!又買野....''
聽日年30晚...但係我已經有得逗利是LU!!!
本來今日已經有..但係改左聽日...!!!HAHA^^''
___ __ _____ _____ _____ _______ ________ _______ _____ ____
今年都買左好多野...*口*
1個袋..2件衫..1條裙連BELL!!!!
上年...一套衫都唔知有冇....
好少可初一前買新衫過年!!!!唔知今年做咩.....KAKA -V-''
_____ ____ _____ _ ______ ___ ____ ___ ___ ______ _ ____ __
仲有3個月.......
|
|
TIME︰2007-02-16 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 203 | »
|