您已經停留了

 

vicki0516
暱稱: VICKI``*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
:::CINDY'S XG,,
JACKIE XG
SuKi仔=)
N16//軒
相簿>3<

 

2007 年 2 月 23 日  星期五
 

老公好貪玩...激親老婆*
不過我都衰小器...
=]跟他說(())!!!



JACKY出去食早餐..
再去佢屋企...KAI..
夜MAMA...11點9先番到家..''
TODAY..THX JACKY***




有點...有發事件發生....
那...我的....就了...
成功的話..我也不想白食白住...

             
TIME2007-02-23 10:20 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2007 年 2 月 19 日  星期一
 
8 MONTHS''
VICKI LOVE RICARDO =)

尋晚4點先訓..睇新紮師妹..!!!WOW..感動!!!
TODAY,,WITH傻老公MSN & 傾電話'''
((MSN))
開頭好似嗌交咁..><><''
又話18..19都打比我...18冇打...嬲死你...!!
勁快咁轉左話題..-0000- 要記得24號先,,*0*大日子..
傻老公打橫黎....-333-正一野蠻人..!!!!
之後問番佢24號點算...原來比佢昆左...
唔洗我打..!!!!好彩... /口\
((電話}}
2點半打黎..傾左半鐘有多..!!!
我成日都會諗起你..跟著就訓著左....-00-PIG....
佢話我數綿羊...哈哈!!!
傻老公:::你要我氹我訓...!!!  
ME:::唔得WO..我又唔係你身邊...如果我係你身邊我就可以攬著你訓牙!!!
傻老公:::咁我咪好辛苦...???!!
ME:::吓....咁你攬著我氹你自己訓啦..!!!!
傻仔狂笑!!!!!!  [[我好鐘意您笑牙!!!!!]]
傻佬問我捨唔捨得離開我D屋企人...  ((做咩咁問??!!))
原來佢3哥話養我...-000000- 咁都得牙?!真係多一人多雙筷.....咁簡單咩...
我答唔知..!!!比佢問多兩問....我又掟唔著LA....唉牙><!!!
係度發神經...喊著咁講好掛著佢...>3<''
問埋佢上次“第3個問題”....><><><''
.....大冬瓜.....  我唔要..!!!
傻佬話如果我第日要過去GE...會包晒機票比我...但係要我自己去..!!!??
如果我唔識搭咁點牙?????!同埋,,,係咪只係得3個月詐,,,??
咁我地幾時先有得去DISNEYLAND牙????><
睇黎我地GE計劃有排都冇得實現!!!!-00000-
仲有一年...唔好諗咁多..!!!! ((大家咁話))

平凡得黎又開心GE一日!!!





送首歌仔比您..



((大細心))
若是問志願 我想你開心
你愛那一個 自然換到傷感
才叫我無限細心 唯求使你
曾陪我 可快樂至今

是自大志願 制止你心酸
要對你心軟 給你打算
憐愛你 從未覺得倦
上天恩賜我 怎可怨

事物會消逝 愛侶會失勢
我有的一切 自問也許值得你快慰
做情人一世

* 令你開心不顧甚麼
明白愛你不可出錯
如令你有一點不妥
誠懇去認錯
會叫我更加好過
為你傷心不算甚麼
曾預算過犧牲更多
如若計較得失因果 不是我
在懷裡有你 哪曾活錯 *

並沒大志願 我只要相戀
要愛到很遠 不再幽怨
呈獻我 償盡你心願
用坦率對你 不兜轉

             
TIME2007-02-19 01:09 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]         



 

2007 年 2 月 16 日  星期五
 

17'2

去樂富探姑婆..再出青衣探姑姐,,LAST深水埗..BABA..^^''

不過唔知做咩..個人不太舒服....暈暈地...-3-

希望聽日唔好咁...大年初一..唔好病..大吉利是....=0=

今日有利是收...^3^好興奮!!!!

2封大利是...加埋4位數字..!!!估唔到.....HAHA =]

不過知道左D野....好擔心BABA..!!!!

3:30---5:30..訓!!!!因為今日好早起左身....''


16'2


JACKY今日番大陸!!!佢唔ADD我同我講我都唔知...-3-''

同佢MSN左陣就出去會一會佢..順便交低D''身後事''先!!!@@

係M記食野傾計..傾左好多野..*咸濕婆.....=口=''

佢話我用幾年時間等一個人..話我傻.....你就傻牙..!!!CHI線..*3*

去公園坐左陣..又傾..!!!*

4點幾佢阿MA CALL佢..要走LU!!!小心啦..仆街!!!

之後就去左辦年貨...爽死!!!又買野....''

聽日年30晚...但係我已經有得逗利是LU!!!

本來今日已經有..但係改左聽日...!!!HAHA^^''

___    __   _____     _____     _____    _______      ________     _______    _____       ____  
 
今年都買左好多野...*口*

1個袋..2件衫..1條裙連BELL!!!!

上年...一套衫都唔知有冇....

好少可初一前買新衫過年!!!!唔知今年做咩.....KAKA -V-''

_____    ____   _____     _    ______       ___         ____   ___    ___ ______   _     ____   __         

仲有3個月.......

             
TIME2007-02-16 06:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]