| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
| |
4'3'2007
還在每天找我嗎 其實是想我動容吧
還問我醫好心痛嗎 無人陪我習慣到嗎
等 你有日能抽空
大家趁事情未凍 而心也仍然未太痛
我想講出口 彼此各有所夢
誰令你更器重 當初嫣紅 漸化灰燼
想你 但愛著你還愛著你
但放棄理論因不想逼你
我很想嬲你 但是太自覺怕變小器
舊日我或太盡力遊戲 明白你 也就原諒你
曾經
步步不離
終於得到知己知彼
|
|
TIME︰2007-03-04 12:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
3'3'2007
固執 (一公升眼淚主題曲中文版)
懷念有多壞 自己不想了解
從沒有長大 被撇下還依賴
情陷有多壞 像箍緊的領帶
承認太失敗 被放逐和出賣
無論你多壞 亦束手給你拐
以後我 太掛念你 彷如負債
迷戀你 也是容忍你
誰可以共你比
難倒我 我亦無顧忌
可揀過 都想再遇見你
全心催毀我 也未曾離坐
無窮盡苦楚 封殺不果
捱過痛過太多 情願受難別扶住我
擔心我 的好友 別勸我
盲目有多壞 後果不想去猜
如若要抵賴 賴我未曾長大
名字有多壞 亦想牽手上街
我恨我 惦記著你 反而愉快
迷戀你 也是容忍你
無人可以共你比
如果說 我自尋傷悲
悲不過 一眨眼便放棄
全心催毀我 也未曾離坐
無窮盡苦楚 封殺不果
捱挫折太多 行絕路直行直過
關心我 的好友 別理我
可惜你 總不會 認領我 |
|
TIME︰2007-03-03 09:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| |
聯校DAY 1!!!
5點11起身...趕頭趕命去MTR站...6點9到..-3-
點知個個都未到....最尾等左半個鐘...想死TIM!!!!
小西灣....好大風....好凍....頭髮亂了!!!! (呢首歌岩晒)
做名次...不錯啦..可以睇晒所有徑賽項目!!!*
所有跨欄我至愛..100百200百夠澈烈..800&1500我強項...哈哈!!!
4點幾放...6點半先番到屋企...
好攰好眼訓....聽日又要繼續.....好YEAH*攰死!!!!
決定盲目捏著你穿梭
_________來電等候!!!!
|
|
TIME︰2007-03-01 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 203 | »
|